• Ja, wij moeten bijna elk jaar met biologie iets ontleden. Ik heb al eens een varkenshart, een schapenbal en een vis moeten ontleden. Niks ernstigs aan.. Maar nu moet ik dit jaar een biggetje gaan ontleden. En serieus dat ga ik niet doen! Ik heb geen problemen gehad met al die andere dingen, maar een biggetje?! Ik ben toch niet gek? Ik ben geen watje, ik houd van enge/bloederige dingen. Maar dit kan ik gewoon niet. Ik kan niet in een biggetje gaan poeren, ik wou een biggetje als huisdier! Dan ga ik hem toch niet open snijden? Oke het klinkt misschien soft, maar ik vind het gewoon zo zielig. Ook al zijn dit biggetjes die doodgeboren zijn...

    Hebben jullie al eens een biggetje moeten ontleden?
    Of iets anders waar je op tegen was, of gewoon iets wat je juist wel of niet leuk vond?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga over 2 weken een hart ontleden :'D
    Ik heb een vissenkop geontleed xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik hoop dat we bij ons op school niet hoeven te ontleden, want dat ga ik gewoon niet doen. Ik word al misselijk als iemand kip op z'n brood heeft ofzo, die geur alleen al...

    Als het een simulatie is doe ik het nog wel, maar anders echt niet!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Hoezo is het hypocriet als ik vragen mag?
    Ik weet dat ik die andere dingen niet erg vond, maar daar zat gewoon niet het hele beest omheen zeg maar. En die harten kwamen van een slachthuis af, hetzelfde als die schapenballen. En nou, het zijn gewoon geen hele beesten. (Ja die vis wel, maar ja). En nou ja, je mag me hypocriet vinden, maar waarom (:

    Edit: oke, eigenlijk snap ik wel een beetje waarom je het hypocriet vindt..

    ik vind het best wel hypocriet dat als het een lief diertje is je er medelijden mee heb en als het geen lief diertje is je het niet erg vind.

    Dit is niet tegen jouw hoor maar over het algemeen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waarom hebben wij dat niet gvd? D: Ik wil ook in dingen snijden!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ik moet dat volgend schooljaar in de 2e klas -een schapenkop-*krijgt rillingen 0.0* en met vuur vliegjes experimenteren -die vuurvliegjes-


    Shoganai i ne~

    Wij hoeven niet te ontleden bij bio :D
    Alleen volgend jaar kijken hoe de leraar een koeienhart ontleed maar als je daar niet tegen kunt - of doet alsof - dan mag je gewoon weg :D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Exercitus schreef:
    (...)
    ik vind het best wel hypocriet dat als het een lief diertje is je er medelijden mee heb en als het geen lief diertje is je het niet erg vind.

    Dit is niet tegen jouw hoor maar over het algemeen.


    Ja oke, daar heb je gelijk in.
    Maar bij mij gaat het er niet om dat het een lief diertje is, misschien heb ik dat wel zo in het eerste bericht gezegd maar daarom is het niet. Het is gewoon nog het hele beest, dat vind ik zo kut. Als het het hart was geweest maakte het me niet uit, maar gewoon om zo'n heel ding open te poeren.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het enige wat ik (tot nu toe) moest ontleden is een tulp hahahah :D

    Maar ik zou echt geen biggetje ontleden!!


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Een oog, een vis, een muskusrat, een bloem, een inktvis, een garnaal, een boon, een wortel, euh. Zoveel :'D.
    Maar een biggetje is wel enorm o.o

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 9:02 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.