• Ik ga morgen voor de grap in plaats van Skinny Jeans en een paar grijze nep UGGs, eens een baggy joggingbroek en een paar sneakers aan doen naar school. Ik wil gewoon eens weten hoe mensen dan gaan reageren. xd
    Ik zie weleens mensen op mijn school met een joggingbroek lopen, die dat dan best leuk combineren, maar ik kan dat dus niet. Ik weet dat het wel leuk staat met gewoon een hemdje van de Vero Moda, maar ik heb het nogal snel koud. Oftewel jullie mogen me gaan helpen met het combineren van een joggingbroek met iets waardoor ik het niet koud krijg. Ik heb van alles in m'n kast liggen, dus shoot! ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Euh... Een leuke T-shirt ofzo? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Adidas vest, girrrl.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou, ik ben sowieso anti-joggingbroek naar school. (cat)
    Maar wat dacht je van zo'n leuk -kuch- Adidasjackie? & dan gewoon een leuk hemdje eronder en anders nog een lange ketting?


    wth.

    Je gata nep uggs én sneakers dragen? of ben ik nou blond? :'D

    En wtf, ik vind dat altijd lelyk ;'$
    Zo'n pyjama broek en dan uggs o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Hierboven: Nee ze gaat een joggingbroek en sneakers dragen, ze draagt normaal een skinny en Uggs, geloof ik :']

    Een strak truitje, krijg je zo'n hiphop idee, is best vet.

    M'n vriendin en ik hebben eens van kleding gewisseld, dat was echt humor :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ohja, zie het, haha, had verkeerd gelezen :'D
    En ben 't met Ivan eens (:
    Strak topje, vestje en dan baggy broek ofzo?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Indd, zoon newyork cap. x] , Als je een zwarte joggingbroek hebt...
    Kan je witte lange mouwen t-shirt dragen met een sjaal ofzo x],

    LOLOL ik ga er straks echt als een gangster bijlopen. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hahah, ik heb dus echt geen id van dit soort dingen... ik pluk altijd iets uit de kast en trek het aan en toevallig staat het goed..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Ik draag joggingbroeken alleen naar school als ik eerste uur gym heb, dus ik heb geen idee :'D


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik ga in ieder geval wel een foto nemen, om te bewijzen dat ik het echt heb gedaan. Is er iemand die héél toevallig ook een baggy joggingbroek morgen gaat aantrekken? -voelt zich al een loner-


    *insert philosophical cringe expression here*