• Laatst zocht ik op google 'serieus'.
    Bij de plaatjes stond een foto van een verbrande vrouw ofzo, en toen stond daar onder 'www.quizlet.nl/ ...'
    Iemand hier had een link geplaatst naar die foto, iemand anders had die reactie gequoted en daarbij een reactie geplaatst waar het woord 'serieus' in stond.

    Komen jullie ook zo vaak foto's tegen waarbij de link naar Q staat? Behalve TH foto's, dat weet iedereen xd.

    Tragically schreef:
    Ja, best vaak eigenlijk :3


    effort never betrays you

    jaah klopt heb ik ook heel vaak..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    best vaak en ook op engelse woorden x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja bijna altijd haha

    Seaside schreef:
    Nooit eigenlijk.

    Seaside schreef:
    Nooit eigenlijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Discover schreef:
    Ja, eigenlijk wel!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    haha ja heel vaak. :')


    Life is a beautiful struggle

    Vaak ja. xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, echt vaak.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als ik google op een bepaald onderwerp, kom ik heel vaak bij een topic op Quizlet uit.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Assassin schreef:
    Ja, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nightingale schreef:
    Hmm nu je het zo zegt; best vaak ja! -a-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lol, ik ken Q door een foto van een konijn XD en toen kwam ik er inderdaad heel vaak bij uit (en vooral TH enzo).
    Maar tegenwoordig... nooit XD omdat ik eigenlijk alleen nog maar naar kpop/jpop foto's zoek op google :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jep, vandaag nog in geschiedenis toen we tijdens een pauze mensen gingen googlen. En toen zag ik ineens quizlet en ik was zo heel, oh god, hopelijk ziet niemand van mijn klas die site.