• Ik had een vraagje aan jullie. Ik ga over een tijdje, als het zonnetje wat vaker schijnt, weer winkelen voor nieuwe (zomer?) kleren. Maar ik wil dit keer kleding uit een andere 'stijl' kopen. Ik een paar jaar van het wat donkere en doodskop-achtige geweest, en wil nu mijn kledingstijl (i.v.m persoonlijke redenen) 'mensvriendelijk' (zoals ik het zelf noem) maken. Maar waar moet ik in godsnaam die kleren vinden?! Meestal kocht ik de kleren online, of in bepaalde winkels, maar nu weet ik niet waar ik moet gaan kijken..

    Mijn nieuwe kledingstijl wil ik een beetje baseren op de (nieuwe) Rihanna, Katy Perry of Ke$ha. Iets in die richting, dus het meisjesachtige maar niet persé standaard outfit. Hebben jullie enig idee welke (aparte?) winkels ik daarvoor terecht kan (mogen ook online winkels zijn).

    thanks for sharing!
    (flower)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 16:53 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    @ x7UP
    Ja ik denk wel dat ik daar iets aan heb,
    aan alle site's van jullie trouwens!
    Thanks!
    (nog meer winkels zijn natuurlijk welkom!!)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    H&M? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    haha, awesome,v eel succues met zoeken =D

    (Wij krijgen tbw ook elk seizoen zo'n tijdschrift vna de H&M, daar
    staan vaak ook erg leuke dingen in!)

    En nog een tip; Als je door de stad loopt gewoon winkels inlopen,
    ookal denk je dat ze er niks bijzonders hebben, in elke winkel
    is minstends wel 1 ding dat je leuk vind (: -Spreekt uit ervaring xd-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Combineer gewoon leuke girly dingen met stoere dingen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    Combineer gewoon leuke girly dingen met stoere dingen.


    Jaaa, das ook altijd leuk/

    Girly/chique stuff met stoerdere dingen =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Hier vind ik ze wel uber vette kleding hebben :'D Je moet verder kyken want er zitten ook chique dingen bij enzo :l En er is freaking korting! :'D
    Hahaha, maar ook als je naar die plaatjes kijkt zie je ook
    leuke klerencombi's waar je dus ook weer inspi
    vandaan kunt halen :xx


    Raad ik AF.
    35 euro douanekosten, en de kwaliteit is slécht van die kleding.
    Believe me, ik had voor 200 euro besteld. Kwam zelfs iets kapot binnen.

    Echtwaar? o-o''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.