• Hoe speel je in een RPG? Uitleg

    Het verhaal
    De tienerkinderen van multimiljardairs hebben een té opgeblazen ego en geven té veel geld uit. De tienderkinderen vormen samen een hechte vriendengroep, de ouders van de kinderen kennen elkaar. De multimiljardairs komen op het idee om hun kinderen te tonen wat er buiten een villawijk te vinden is. Een stinkende boerderij ver buiten de stad, bijvoorbeeld. De ouders sluiten een deal met de arme boer. Maar er leven al kinderen op de boederij van de arme man en die kinderen vinden het daar geweldig en zouden er voor geen goud weg willen. Maar wat als de rijkeluiskinderen voor de deur staan?
    Stukje niet door mij geschreven.

    Rollen
    - De baas.
    Dit is meer een bijrol, deze kan je als 2e rol nemen dus. Hij komt af en toe in het verhaal om de kinderen te verwelkomen enzo, regels bespreken etc.
    - Dochter van de baas. [bezet!]
    - Zoon van de baas. [bezet!]
    - Rijkeluiskinderen.

    Regels
    - Schrijven in 3e persoon, verleden tijd. Dus: Hij/zij liep..
    - Schrijf boven elk stukje dat je schrijf de naam van je persoon dikgedrukt.
    - Iets wat niet met de RPG te maken heeft schrijf je in 't paars.
    - Je speelt niet iemand anders persoon, tenzij het kleine dingetjes zijn van. Jij: Wat wil je drinken? - En dan antwoord jij zelf.
    - Niemand buiten sluiten of negeren.
    - Als iemand niet meteen reageert niet je persoon zonder reden weg laten lopen, dit is lullig.
    - We spelen tot een bepaalde tijd aangezien ik hier ook een verhaal over ga schrijven en aangezien ik vaak laat thuis ben heb ik besloten dat we om half 9 beginnen af te ronden.
    - Ik plaats elke keer een hoofdstuk en je speelt alleen met dat onderwerp, als dat onderwerp dus lente is kunnen ze geen sneeuwballengevecht houden.
    - Max. 2 rollen per persoon.

    We beginnen of course in een nieuw topic dat ik aanmaak als er genoeg
    inschrijvingen zijn. Als je wilt joinen vul je dit lijstje in:

    -Plaatje- Deze resize ik tot hoogte van 200 pixels!
    Naam: Voor- én achternaam.
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Extra:

    Als je de rol van de boer of de zoon ervan wilt meld het even!
    En de 1e persoon krijgt de rol (:



    De Story.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 16:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weet iemand nog mensen die willen joinen? ><


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    gaat het ooit nog beginnen? ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    er meoten meer mensen ^o)
    of willen jullie met zo weinig starten? =o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    er meoten meer mensen ^o)
    of willen jullie met zo weinig starten? =o

    oww., ik wist niet hoeveel mensen we hadden?
    anders wil ik nog wel een paar karakters doen ?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    If you like, dan maak ik ook nog wel gassie..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tweeling!

    Naam:Purslane Addley
    Geslacht:Vrouwelijk
    Leeftijd:18
    Karakter:Omdat purslane alles krijgt wat ze hebben wil, is het haar naar haar hoofd gestegen. ze is een enorm probleem kind geworden en luisterd totaal niet meer naar haar ouders. Ze is alleen anders dan meeste multimiljardairs. ze prok niet met haar geld. en wil geen disainer tasjes van D&G. ze wil juist pircings en Tatoages. gewoon om te laten zien, dat niet elke meisje met veel geld, een helleboel ego heeft. maar juist omdat ze dat probeerde te berijken, heeft ze teveel ego gekregen.
    Uiterlijk:Purslane heeft op het moment lang wit haar, dat altijd mooi getoupeert is. Maar omdat Purslane van afwisseling houd, heeft ze nog wel eens een ander kleurtje in haar haar. Ze heeft mooie groote grijze ogen, die altijd omrand zijn door een laag oog make-up. Purslane zit onder de piercings en Tatoages, maar degene die echt opvallen zitten tog we lin haar gezicht. zoals haar Septum, snakebite en de 18mm tunnel in haar oor.
    Purslane, is maar een klein meisje van 1.62 en ze heeft een mooi dun postuur.

    Hobby's:Purslane werkt zins kort in een pircing en tatoage zaak en daar vind ze hellemaal haar passie terug. maar om een goede tatoeerder te zijn, moet je wel goed kunnen tekenen. en dat is dan ook iets wat Purslane dag en nacht doet.
    Extra:Purslane en haar tweelingbroer Flow, zijn prakties hetzelfde. alleen omdat ze zo op elkaar lijken hebben ze een hekel aan elkaar.
    maar ze mogen alleen een hekel aan elkaar hebben. zodra er iemand anders Flow haat of iets dergelijks is, Purslane de eerste die toeslaat.

    Naam:Flow Addley
    Geslacht:Mannelijk
    Leeftijd:18
    Karakter:Flow steekt presies hetzelfde in elkaar als Purslane. Alleen is Flow een echte levensgenieter, en haalt alles uit het leven wat erin zit. Flow is altijd vrolijk. en al komt het niet omdat hij weer eens teveel geblowd heeft, komt het wel door de drank die hij achterover slaat. Js Flow is nogal thuis op het gebied van drugs.
    integenstelling tot Purslane, die die troep versfschuwd. afgezondert siagerten, want daar kan ze niet zonder.
    Uiterlijk:Flow is een lange jongen met bruin haar dat altijd alle kanten op staat, zonder dat hij er iets voor hoefd te doen. Flow zit hellemaal onder de tatoages. met als mooiste ''Love is my weapen'' die op zijn borst staat. Flow heeft in tegenstelling van zijn zus, juist weer helle mooie groote buinen ogen. die altijd een twinkeling hebben.
    Hobby's:net als Purslane houd Flow van tekenen. zijn passie licht dan niet in het tatoeren en piercen. ook bloowt, rook, en drink flow gaag ik zijn vrije tijd.
    Extra:zie ectra purslane.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 20:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Awesome! <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol: Het meisje.
    Naam: Elif Pixie Wood
    Bijnaam; Elfje, omdat ze kleinig is en vanwege haar doopnaam ;p
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 16, almost 17.
    Uiterlijk: Picture.
    Elif is een fijn gebouwd en slanke meid, helaas is ze best wel klein van stuk. in ieder geval kleiner dan andere meiden van ahar leeftijd, maar dat lost ze simpel op met haar hakken. Haar haren zijn tot halerwege haar rug en zijn geknipt in ene pony en hebben een bruine kleur. Net als haar ogen trouwens, die izjn chocoladebruine ogen. Verder draagt ze allerlei soorten kleding zoals je akn zien op 't plaatje ^^
    Karakter: Elif is een lief en spontaan meisje, ze komt vaak zelfverzekerd over maar eigenlijk is ze dat niet echt.. Alleen dat laat ze niet merken. Verder is Elif erg koppig en een echte doorzetter. Ook is ze best wel emotioneel aangelegt en is ze snel gekwetst, maar ze houdt zich altijd sterk omdat ze anderen niet wil opzadelen met haar problemen,
    Sociale status: Ze krijgt best veel aandacht van mensen, vooral jongens, maar ze geeft er niet heel veel om ofzo.
    Extra: Elif haar ouders zijn best rijk maar ze pronkt er niet mee ofzo, beter nog, ze wou zelfs dat het niet zo was. Ze schaamt zich een beetje voor hun grote huis en ze ziet haar ouders haast nooit waar ze vreselijk van baalt. En om een last minder te hebben en omdat haar oduers haar niet vertrouwen zo alleen thuis hebben ze haar naar het kamp gestuurd, zodat ze kan leren hoe het is om hard te werken enzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    foto's staan erbij. en ik heb Flow even aangepast ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Morgne beginnen we ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jack voelde zich buitengesloten, dus die heb ik ook nog gedumpt ^^
    Lijstje komt morgen ofzo.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 20:27 ]


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    SimOon, ga je van dit ding een verhaal maken x'D ?

    Omdat je er ook z'n story bij hebt staan x']