• Hoe speel je in een RPG? Uitleg

Het verhaal
    De tienerkinderen van multimiljardairs hebben een té opgeblazen ego en geven té veel geld uit. De tienderkinderen vormen samen een hechte vriendengroep, de ouders van de kinderen kennen elkaar. De multimiljardairs komen op het idee om hun kinderen te tonen wat er buiten een villawijk te vinden is. Een stinkende boerderij ver buiten de stad, bijvoorbeeld. De ouders sluiten een deal met de arme boer. Maar er leven al kinderen op de boederij van de arme man en die kinderen vinden het daar geweldig en zouden er voor geen goud weg willen. Maar wat als de rijkeluiskinderen voor de deur staan?
    Stukje niet door mij geschreven.

Rollen
    - De baas.
    Dit is meer een bijrol, deze kan je als 2e rol nemen dus. Hij komt af en toe in het verhaal om de kinderen te verwelkomen enzo, regels bespreken etc.
    - Dochter van de baas. [bezet!]
    - Zoon van de baas. [bezet!]
    - Rijkeluiskinderen.

Regels
    - Schrijven in 3e persoon, verleden tijd. Dus: Hij/zij liep..
    - Schrijf boven elk stukje dat je schrijf de naam van je persoon dikgedrukt.
    - Iets wat niet met de RPG te maken heeft schrijf je in 't paars.
    - Je speelt niet iemand anders persoon, tenzij het kleine dingetjes zijn van. Jij: Wat wil je drinken? - En dan antwoord jij zelf.
    - Niemand buiten sluiten of negeren.
    - Als iemand niet meteen reageert niet je persoon zonder reden weg laten lopen, dit is lullig.
    - We spelen tot een bepaalde tijd aangezien ik hier ook een verhaal over ga schrijven en aangezien ik vaak laat thuis ben heb ik besloten dat we om half 9 beginnen af te ronden.
    - Ik plaats elke keer een hoofdstuk en je speelt alleen met dat onderwerp, als dat onderwerp dus lente is kunnen ze geen sneeuwballengevecht houden.
    - Max. 2 rollen per persoon.

We beginnen of course in een nieuw topic dat ik aanmaak als er genoeg
    inschrijvingen zijn. Als je wilt joinen vul je dit lijstje in:

-Plaatje- Deze resize ik tot hoogte van 200 pixels!
    Naam: Voor- én achternaam.
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Extra:

Als je de rol van de boer of de zoon ervan wilt meld het even!
    En de 1e persoon krijgt de rol (:

De Story.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 16:46 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Wie weet leuke achternaam voor de boere familie? xD
    En mensne neem a.u.b. een plaatje! :'D
    Dan wordt rollending overzichtelijker 8D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

x7UP schreef:
    Wie weet leuke achternaam voor de boere familie? xD
    En mensne neem a.u.b. een plaatje! :'D
    Dan wordt rollending overzichtelijker 8D

Addely?

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Mwuha, klinkt vreemd :p
    Wood?

ik zei ook maar wat.,
    kan je doen ;]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Haha, ik doe wel wood, lekker makkelyk xD

Heb iedereen toegevoegd.
    Als er iets aangepast moet worden
    meld het even door een reactie
    in het hoofdstuk zelf te
    droppen!

*Btw, lily, doen dat Elif&Joshua tweeling zijn? xD
    Aangezien ik Elif (mijn gassie) even oud wou maken? :p

[ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 16:49 ]

Okay ^^ Heb trouwens plaatjes toegevoegd.

I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

Whiey 8'D

Dees doet oowk mee :3

yeah8D

Naam: River Edwards
    Betekenisnaam: River betekend Rivier :3
    Geboorte datum: 05-01-1993
    Leeftijd: 18 jaar
    Karakter eigenschappen: Verwend, Perfectionistisch, Sociaal, Zelfverzekerd.
    Karakter: River is zoals alle rijke stinkerds een verwende poepdoos. Hij krijgt van alles wat zijn hartje begeerd. Van handige Gadgets tot super dure merkkleding. – Tjah, je moet er toch goed uit zien - Al dat geld wat hij uit geeft komt natuurlijk uit papa’s portemonnee. En River is een persoon die nooit op het prijskaartje let en geeft zo honderden euro’s uit een kleding. Het is dus echt een persoon met een gigantische gat in zijn hand. Maar het kan hem niet zo veel schelen, want hij hoeft niet hard te werken voor zijn geld. Want dat doet zijn vader wel. Het is niet dat River een luie zak is. River kan namelijk niet stil zitten. Hij heeft altijd wel wat te doen, van met zijn vrienden af spreken tot zijn moeder helpen met haar werk. River leeft een best geordend leventje, hij heeft er een hekel aan als er roet in zijn schema wordt gegooid want dan kan hij echt chagrijnig worden. Ook vind het hij niet leuk als mensen dingen af zeggen of hun afspraken niet na komen. Want hij zorgt echt altijd voor dat hij zijn afspraken na komt, ook al is zijn schema nog zo druk. River kan dus echt pist off worden op de mensen, die hun afspraken niet na komen. Hij heeft wel paar keer wat vrienden gedumpt omdat zijn vrienden de afspraak niet na kwamen. Met die vrienden heeft hij dus ook helemaal geen contact meer mee. Maar dat maakte hem geen drol uit, want hij heeft toch zat vrienden. River is met het contact maken met mensen heel erg makkelijk. Hij praat erg gemakkelijk en is totaal niet verlegen.
    <3: River heeft een liefde voor fotografie, Kleding, Piano spelen, Uitgaan met vrienden, Films kijken, Feesten, Gek doen, Zijn zusje, Lezen, Accessoires ( Mutsen, Brillen, Ringen en armbandjes), zijn moeder helpen bij haar werk, Dieren en de rode loper x’D.
    Kenmerken uiterlijk: Donkerbruin haar, Licht blauwe ogen, Licht gespierd, Rond de 1 meter 80.
    Uiterlijk: Klikken voor het uiterlijk ^^ Klik nummertje 2. Klik 03. Klik 04
    Woonsituatie: Hij woont in een grote villa bij zijn ouders.
    Familie: Hij heeft een vader en een Moeder. Zijn vader is een Rijke hardwerkende zakenman en zijn Moeder is Kleding ontwerpster. River heeft veders 1 veel jonger zusje die is 9 jaar oud. Maar hij is gek op haar en geeft haar ook heel veel liefde <3.
    Liefdesleven: Hij heeft heel wat mensen versleten, meisjes maar ook Jongens. En dan vooral Jongens, die vind hij namelijk iets intersanter dan meisjes x'D
    Verleden: Het ging allemaal hartstikke relaxt.

[ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 18:27 ]

RIVER IS CUTE 8D

Dat komt vooral door het plaatje ;D

Yupyup ^^

Anyone nog? Voeg river btw morgen toe!

Prima heuwr! ^^