• Hoe speel je in een RPG? Uitleg

    Het verhaal
    De tienerkinderen van multimiljardairs hebben een té opgeblazen ego en geven té veel geld uit. De tienderkinderen vormen samen een hechte vriendengroep, de ouders van de kinderen kennen elkaar. De multimiljardairs komen op het idee om hun kinderen te tonen wat er buiten een villawijk te vinden is. Een stinkende boerderij ver buiten de stad, bijvoorbeeld. De ouders sluiten een deal met de arme boer. Maar er leven al kinderen op de boederij van de arme man en die kinderen vinden het daar geweldig en zouden er voor geen goud weg willen. Maar wat als de rijkeluiskinderen voor de deur staan?
    Stukje niet door mij geschreven.

    Rollen
    - De baas.
    Dit is meer een bijrol, deze kan je als 2e rol nemen dus. Hij komt af en toe in het verhaal om de kinderen te verwelkomen enzo, regels bespreken etc.
    - Dochter van de baas. [bezet!]
    - Zoon van de baas. [bezet!]
    - Rijkeluiskinderen.

    Regels
    - Schrijven in 3e persoon, verleden tijd. Dus: Hij/zij liep..
    - Schrijf boven elk stukje dat je schrijf de naam van je persoon dikgedrukt.
    - Iets wat niet met de RPG te maken heeft schrijf je in 't paars.
    - Je speelt niet iemand anders persoon, tenzij het kleine dingetjes zijn van. Jij: Wat wil je drinken? - En dan antwoord jij zelf.
    - Niemand buiten sluiten of negeren.
    - Als iemand niet meteen reageert niet je persoon zonder reden weg laten lopen, dit is lullig.
    - We spelen tot een bepaalde tijd aangezien ik hier ook een verhaal over ga schrijven en aangezien ik vaak laat thuis ben heb ik besloten dat we om half 9 beginnen af te ronden.
    - Ik plaats elke keer een hoofdstuk en je speelt alleen met dat onderwerp, als dat onderwerp dus lente is kunnen ze geen sneeuwballengevecht houden.
    - Max. 2 rollen per persoon.

    We beginnen of course in een nieuw topic dat ik aanmaak als er genoeg
    inschrijvingen zijn. Als je wilt joinen vul je dit lijstje in:

    -Plaatje- Deze resize ik tot hoogte van 200 pixels!
    Naam: Voor- én achternaam.
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Extra:

    Als je de rol van de boer of de zoon ervan wilt meld het even!
    En de 1e persoon krijgt de rol (:



    De Story.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 16:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rijkeluiskindje
    Naam: Santana Eden Maria Agness Lopez
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: Vijftien
    Karakter: Als je Santana tegen zou komen, zou je denken dat het een nietsnuttigge aanstelster is. Ze is ook soms weleens een nietsnut, ze hangt vaak wat rond en met haar nonchalant blik kan ze overkomen alsof de wereld haar niks uit kan maken. Maar eigenlijk is ze zeer intelligent. Haar kennis ligt vaak verder dan die van vele leerlingen. Ze leert erg snel en ze is ook erg leergierig, omdat ze altijd deel van iets uit wil maken. Ze wil graag nieuwe vrienden maken, en ze accepteert mensen erg snel. Ze is een van de vrolijkste meisjes die je je voor kan stellen, ze is heerlijk om naar te luisteren omdat haar stem erg fijn en rustig vertelt. Haar lach daarintegen is erg aanstekelijk en ze ziet ook graag mensen lachen. Ze kan het ook goed vinden met jongens, omdat ze een erg nonchalante en grappige instelling heeft. Helaas is ze niet iemand die een geheim kan houden, want ze praat graag. Meestal floept ze iets eruit zonder het zelf door te hebben, en dat vaak tegen de verkeerde mensen. Zo weet de hele school het binnen één uur, en krijgt zij er de schuld van. Mensen zijn nooit echt bang geweest van Santana, omdat ze weten dat ze nooit iets doet. Ze is namelijk te goed voor de wereld. Ze laat mensen vaak voor, ze helpt iedereen en ze offert zich vaak op. Mensen roddelen daarom vaak over haar en verzinnen dingen die nooit waar zouden kunnen zijn. Er is niemand die haar volledig kent, omdat ze zich bij ieder weer anders voor doet. Het is nooit dat ze zich helemaal anders voor doet, omdat ze onzeker is, maar omdat ze gewoon vaak in een andere stemming is. Ze heeft namelijk snelle stemmingswisselingen, en dat loopt niet altijd op iets goeds uit. Ze kan het ene moment vrolijk en lief zijn terwijl ze het andere moment de betweter en de slimmerik uithangt. Ze is sowieso ook een slijmbal bij de leraren, door haar praktijk opdracht sneller in te leveren dan iedereen en vooraan te zitten bij elke les. Ze is iemand die buiten de lessen mensen wel plaagt, propjes naar leerlingen gooit en dan vooral gemikt op eerste jaars. Maar tijdens de les lijkt er wat bij haar te veranderen, waardoor ze ineens een heiligboontje is. Iets wat de meeste mensen niet erg leuk vinden, aangezien ze dan erg boos kan worden als ze zich aan je irriteert.
    Uiterlijk: Santana is een meisje met een lief uiterlijk. Haar ogen zijn groot en groen. Ze stralen vaak pure ontschuld uit, terwijl je in haar ogen afentoe ook de ondeugd kunt zien stralen. Ze heeft lange blonde haren die ze vaak in een staart heeft of in een lange vlecht, zodat niet alles in haar gezicht hangt. Vaak hangen er toch twee dunne gekrulde plukjes los en die hangen vaak nonchalant, maar leuk in haar gezicht. Ze heeft een bleke egale huid met vaak blosjes op haar wangen. Ze heeft geen make-up op, omdat ze eigenlijk niet eens weet wat het is. Haar lippen zijn redelijk vol en licht roze van kleur. Ze is slechts 1.60 M lang en ze is erg slank. Ze ziet er vaak uit als de schattige vanwege haar lengte en omdat ze niet erg vrouwelijke vormen heeft. Ze heeft vaak haar nagels gelakt in mooie kleuren.
    Hobby's: komt ook
    Extra: komt ook

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:40 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik maak morgen ofzo mijn gassies aan ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rijkeluiskindje
    Naam:Purslane Cassidy Scarlett Noway
    Geslacht:Vrouwelijk
    Leeftijd:17
    Karakter:Purslane is een echte multimiljardairs Dochter. en maakt ook gretig gebruik van al het geld wat ze van haar ouders krijgt. Doordat Purslane zo verwent is, is ze een enrome bitch geworden die altijd alles moet krijgen wat ze wil. Zo niet, kijkt ze je nooit meer aan.
    Purlane is echt een meisje meisje. heeft haar make-up altijd bij zich, en owee als ze vies word.
    Uiterlijk:Purlaneis een klein meisje van 1.62 met een dun postuur waar ze trots op is. Ze heeft lang blondgeverft haar, met op het moment enorm vel uitgroei. Ze heeft diepe groene ogen en een aanstekelijke lach, waar ze iedereen mee omkrijgt.
    Hobby's:Purslane doet het lieft hellemaal niks, dan alleen maar op haar wenken bedient worden. Het enige wat ze echt graag doet is uitgaan, haar vaders geld uitgeven en roddelen met haar vriendinen.
    Extra:


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    mag ik de boeren zoon ook makne? [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    http://i55.tinypic.com/2j5mo0h.jpg
    Naam: Alice Marie Mena
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 16
    Karakter: lief, stil, verlegen, netjes.
    Uiterlijk: lang donker haar, draagt altijd nette kleren, lange benen,
    Hobby's: lezen, schrijven,
    Extra: heeft altijd reinigingspul bij der, is gek op jongens.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:29 ]

    Rugzak schreef:
    mag ik de boeren zoon ook makne? [a]


    sure (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aaawh, dus ik kan Joshua niet droppen? Wel, damn ><
    Nja, mijn rijkeluiskindje komt eraan.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Whaha xD Dan maar 2 zonen hoor :'D
    Want ik zat net te denken..
    die boer wordt neit veel gespeeld
    dus die kiddo's moeten 'leiden'enzo
    en dan is 2 best wel weinig, right..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    WOOT
    Yay :3


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Tis toch zo of zit ik er nou naast? =o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee, indd xD
    Joshua en Jackhoofd komen eraaaaaaan.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    ik drop morgen alle gassies in 't verhaal ;x
    LILY Geen weg meer terug, nu *poked*
    Doe maar alsof Elif candy meesleurt richting 't gevecht ofzo xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ZOMETEEN. Mens, ben net thuis, even uitrusten ja xD
    En ik ga thee zetten. Dus Elif moet heel even wachten xD


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Boeren Zoon
    Naam: Destery [weet niet hoe je wil dat zijn achternaam is?]
    Geslacht:Mannelijk
    Leeftijd:17
    Karakter:Destery, is nou niet echt een boeren zoon. Hij help zijn vader graag, maar hij zou nooit in zijn leven het bedrijf over willen nemen. Destery, weet heel goed wat hij zelf wil en heeft een totaal eigen mening, waar hi jniet snel vanaf zou wijken. Destery is een vrolijk spontane jongen en maakt snel nieuwe vrienden. Hij laat zich door niets of niemand op de kast jaagen en vecht voor zijn plek.
    Destery wil altijd de held uit hangen en wil altijd overal de beste in zijn.
    En ookal zouden de meesten het neit achter hem zoeken, hij is enorm beschermend toe, tegenover zijn broertje.
    Uiterlijk:Destery is een lange jongen met een dun postuur. Hij heeft zwart haar wat altijd alle kanten opstaat. Hij is redelijk gespiert, maar geen spierbundel. Hij heeft een klein moedervlekje op zijn kin, en op zijn mond zit altijd een glimlach.
    Hobby's:Destery is een en al muziek. Hij speelt al van kleins af aan gitaar. schrijft zijn eigne nummers en heeft een prachtige stem.
    Extra: Destery heeft nooit veel intresse getoond in meisjes. maar wanneer al die dochters op de boederij komen, profiteert hij daar zekker van.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    I'm trying to be
    What you're dieing to see
    Naam: Joshua Wood
    Geslacht: Male
    Leeftijd: 16
    Karakter: Joshua is een introverte, verlegen jongen die liever niet in de weg loopt. Hij is erg onzeker door zijn aandoening, en zijn geaardheid. Joshua trekt zich het liefst terug in zijn kamer, of in de stallen, bij zijn lieveling Midnight Star, die hij al kent sinds dat het een veulentje was. Niemand anders mag bij Midnight komen, anders krijg je met Joshua's overbeschermende kant te maken.
    Uiterlijk: Joshua lijkt qua uiterlijk best veel op zijn oudere broer, met hetzelfde zwarte haar en lange, dunne gestalte. Zijn ogen, die hij nauwelijks laat zien en bedekt met een doek, zijn ijsblauw en lijken recht door je heen te kijken. Hij is echter compleet niet gespierd, en ziet er nogal breekbaar uit.
    Hobby's: Joshua's favoriete bezigheid is paardrijden, wat hij zichzelf heeft aangeleerd op zijn zesde. Midnight leidt hem net als zijn hond, Hell, hem door het leven leidt.
    Extra: Als je het nog niet doorhad - Joshua is blind. En gay. En hij is een boerenknul 8D

    Jackhoofd is zo'n rijk kiendje ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 20:21 ]


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3