• Jaja, de leraar vind ons bijdehand! Tijdens Nederlands gingen we in discussie met onze geliefde Plompen. Door wie wij btw het 1e uur voor niks naar school kwamen want hij zei dat we naar een ander lokaal moesten (cat)
    Maarja, we hadden het zo over of bij die groep nu "deelt" of "deelt uit" moet!
    Begon het zo:
    Leraar:
    'Deelt, ja!'
    Jana
    'Niet, het is deelt uit!'
    Leraar:
    'Nee het is deelt!'
    Saran
    'Je deelt niet, je deelt iets UIT!'
    Leraar:
    'God wat zijn jullie toch bijdehand! Gaan jullie soms allenmaal VWO doen, ofzo?'
    Hele klas tegelijk:
    'Ja!'
    Wij lachen ons stuk. Orde is herenigt:
    'En toch is het deelt!'
    Joos:
    'Nee-hee! Deelt uit! -Grinnikt- De hele klas meteen zo "Ja!"'
    Leraar:
    'Hé! Ik deel hier de beurten uit! Of er komt strafwerk!'
    Hele klas:
    -Gaat plat om zijn deelt UIT-
    Leraar:
    'Goed, goed! Ruim maar op!'
    Wij:
    -Pakken Verindi's camera en gaan foto's maken-
    Leraar:
    'HÉ!' -Pakt camera af-
    Wij:
    'Nou-hou!'
    Leraar:
    'Gaat eens met zn allen bij elkaar staan!' -Maakt foto-
    Bel:
    'IEEEEEEEEEEE'

    Nou dat was Nederlands ^^
    En achteraf had de leraar toch gelijk -Out-

    Wie heeft nogmeer van die leuke confrontaties met jullie leraren? 8D

    bij natuurkunde vandaag. geeft de leraar een pw voor maandag op, maar er moet minimaal een week tussen zitten. vond hij niet leuk dat we met heel de klas gingen schreeuwen (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik probeer ze niet eens meer te verbeteren,ze geloven me toch nooit,ook staat het bewijs voor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is wel al best lang geleden, maar toch is het grappig x'D
    We hadden met weetikveelwatvoorles zo'n piep om te kijken hoe goed je gehoor was (je kent die stille ringtones wel, die gaan zo hoog dat wij ze wel horen en oude mensen niet) Onze leraar is dus nogal oud en doof. Hij zet dat apparaat aan en nog geen minuut later ging het voor hem zo hoog dat hij het niet meer hoorde. Vraagt hij kei dom ''is die nou kapot?'' Iedereens schoot dus in de lach omdat wij die piep toch nogal goed hoorde. Begon die aan dat apparaat de kloten tot die het volgens hem blijkbaar wel weer deed. Wij hem vertellen dat die piep gewoon te hoog was voor zijn gehoor, geloofd hij ons niet!
    Een halve les later heeft hij dus iemand naar de lokaal gehaald om te kijken of we nu aan het liegen waren of niet, dat waren we dus niet x'D
    Hij zei niet eens sorry, heel stiekem geloofde hij ons nog niet!

    xXNoNameXx schreef:
    Het is wel al best lang geleden, maar toch is het grappig x'D
    We hadden met weetikveelwatvoorles zo'n piep om te kijken hoe goed je gehoor was (je kent die stille ringtones wel, die gaan zo hoog dat wij ze wel horen en oude mensen niet) Onze leraar is dus nogal oud en doof. Hij zette dat apparaat aan en nog geen minuut later ging het voor hem zo hoog dat hij het niet meer hoorde. Vraagt hij kei dom ''is die nou kapot?'' Iedereens schoot dus in de lach omdat wij die piep toch nogal goed hoorde. Begon die aan dat apparaat de kloten tot die het volgens hem blijkbaar wel weer deed. Wij hem vertellen dat die piep gewoon te hoog was voor zijn gehoor, geloofd hij ons niet!
    Een halve les later had hij dus iemand naar de lokaal gehaald om te kijken of we nu aan het liegen waren of niet, dat waren we dus niet x'D
    Hij zei niet eens sorry, heel stiekem geloofde hij ons nog niet!

    Oeps, sorryyy toen zette ik die er twee keer in -_-

    Gezellig (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij hebben vaak ook zo iets xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    XD


    26 - 02 - '16

    Wij hebben een leraar en die zit de hele les verhalen te lullen tegen ons. Super gezellig :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn leraren zijn saai.


    -

    vandaag was het bij ons op school saai. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Wij hadden vorig jaar zo'n leraar, geweldig. Nu niet meer, iedereen is nogal streng en saai.


    We're hiding behind skin that's too tough

    All the time x'd.

    Lol :']

    Wij gingen Oh Oh Cherso kijken onder de les. De eerste en laatste keer dat ik dat programma kijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Whaha, maar het is wel uitdelen x'D Want iets delen betekent dat je van 1 stuk meerdere stukken maakt en uitdelen betekent dat je iets geeft aan anderen x'D

    Met Nederlands hadden wij laatst een dictee en die is gemaakt door een leraar die nogal vaag is. Stond er zo'n zin in: Het negenjarige, achterbakse jongetje slaapwandelde en belandde tussen een groep luidruchtigte, uit Groot-Brittanië afkomstige voetbalfans. En toen ging iedereen zich zo voorstellen hoe zo'n klein jongetje tussen een stel voetbalfans stond. En toen lag de hele klas -inclusief docent- helemaal plat:Y)


    To live would be an awfully big adventure