• Er was eens een jonge vrouw, Julia Jones. Ze was een mooie vrouw en een heks. Toen mensen het in haar dorp hoorden, werd ze vrijwel meteen verbannen. Ze wilde geen tovernarij in hun veilige dorpje. Julia liep ver weg van het dorp, zodat ze haar leven opnieuw op zou kunnen bouwen. In de tijd dat ze rondzwierf werd ze ouder, ze werd zwakker en ze gebruikte haar kracht steeds minder. Op een dag dat Julia op een punt was gekomen dat ze werkelijk oud was, de leeftijd die haar oma had toen ze werd verbannen uit haar dorp, geeft ze de hoop op.
    Ze komt terecht in een verlaten oud bos, om daar langzaam tot haar dood te komen. Julia dacht werkelijk dat er niemand meer op aarde was die zoals haar was, maar in het bos lopen wezens rond die in de ''normale'' wereld niet zouden worden gezien. Half mens, half paard. Eenhoorns.
    Ze krijgt een connectie met de wezens, omdat ze wezens haar steunen, omdat ze haar lijken te begrijpen.
    Op een dag wordt Julia wakker. Ze is weer een jonge meid en ze heeft haar oude krachten weer terug. Ze weet niet hoe het kan, maar ze is er eigenlijk blij mee. Ze verstopt zich, samen met de wezens, als er mensen in het bos komen. Het is slechts één jong meisje. De wezens vertellen haar dat het van een toverschool is, Hogwarts. Julia krijgt dan hét idee. Ze vermoordt het meisje en steelt haar school uniform.
    Ze gaat opnieuw naar school om bij haar soortgenoten te komen.



    Doen of niet doen?
    Titel?
    Rollen?
    Naam Hoofdpersoon?
    -Ik hou Julia Jones niet!-

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 16:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    yeeeey, lijkt me leuk.
    ik vind niets mis met Julia, hoor! Moet er wel de een of andere kinky achternaam bij.

    Oh ok, met een quote moet je idd niet gaan rotzooien ^^


    Carry me away, I hope that you don't break.