• De stelling van vandaag luidt:
    Buitenlandse scholen uitwisselingen moeten verplicht worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jabberwocky schreef:
    Ik zou het wel goed vinden als sowieso ieder middelbaar onderwijs eraan mee doet. Maar je kunt het mensen niet verplichten, al is het bijvoorbeeld al door geldgebrek, want ik denk niet dat een school zo'n reis voor iedere leerling helemaal vergoed.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, maar het zou wel een mogelijkheid moeten zijn. Zoals bij ons op school, je mag op uitwisseling, maar je hoeft niet. Ik raad het trouwens wel heel hard aan. :'D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 16:22 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een mogelijkheid vind ik voldoende ;)


    Life is hard and then we die

    oneens!


    i have a busy life

    Jabberwocky schreef:
    Ik zou het wel goed vinden als sowieso ieder middelbaar onderwijs eraan mee doet. Maar je kunt het mensen niet verplichten, al is het bijvoorbeeld al door geldgebrek, want ik denk niet dat een school zo'n reis voor iedere leerling helemaal vergoed.


    One Day you'll remember me...

    Jabberwocky schreef:
    Ik zou het wel goed vinden als sowieso ieder middelbaar onderwijs eraan mee doet. Maar je kunt het mensen niet verplichten, al is het bijvoorbeeld al door geldgebrek, want ik denk niet dat een school zo'n reis voor iedere leerling helemaal vergoed.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zoals ik al bij een vorige stelling zei: Waarom wilt iedereen dat alles verplicht wordt, en tegelijkertijd meer vrijheid?!
    Make up your stupid minds!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    is niet nodig dat word verplicht niet elke school heeft daar geld voor


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Het zou misschien wel leuk zijn, maar ik denk dat het wel weer overdreven is om het te gaan verplichten


    where words fail. music speaks

    Ja! want ik wil zo graag op uitwisseling!


    Alleen maar tranen van geluk

    Bij ons op school is het wel verplicht, en dat vind ik wel goed. Het is wel heel leerzaam en verrijkend.
    Maar ik snap best dat het niet echt haalbaar is om verplicht te maken...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    PUKKELxDING schreef:
    Een mogelijkheid vind ik voldoende ;)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jabberwocky schreef:
    Ik zou het wel goed vinden als sowieso ieder middelbaar onderwijs eraan mee doet. Maar je kunt het mensen niet verplichten, al is het bijvoorbeeld al door geldgebrek, want ik denk niet dat een school zo'n reis voor iedere leerling helemaal vergoed.


    Behind the laughter it actually means something.

    wat...
    nee ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eigenlijk wel, nouja..

    iedereen moet mogen kiezen of die meewil. Maar iedere school moet het verplicht de mogelijkheid geven, vind ik. Iedereen heeft het recht op uitwisseling te gaan.

    Want het is zo

    super

    geweldig leuk <3


    ars moriendi