Ik zou het wel goed vinden als sowieso ieder middelbaar onderwijs eraan mee doet. Maar je kunt het mensen niet verplichten, al is het bijvoorbeeld al door geldgebrek, want ik denk niet dat een school zo'n reis voor iedere leerling helemaal vergoed.
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Nee, maar het zou wel een mogelijkheid moeten zijn. Zoals bij ons op school, je mag op uitwisseling, maar je hoeft niet. Ik raad het trouwens wel heel hard aan. :'D
Ik zou het wel goed vinden als sowieso ieder middelbaar onderwijs eraan mee doet. Maar je kunt het mensen niet verplichten, al is het bijvoorbeeld al door geldgebrek, want ik denk niet dat een school zo'n reis voor iedere leerling helemaal vergoed.
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
Bij ons op school is het wel verplicht, en dat vind ik wel goed. Het is wel heel leerzaam en verrijkend.
Maar ik snap best dat het niet echt haalbaar is om verplicht te maken...
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
iedereen moet mogen kiezen of die meewil. Maar iedere school moet het verplicht de mogelijkheid geven, vind ik. Iedereen heeft het recht op uitwisseling te gaan.