• Ik vind echt dat het lijkt alsof de MODs tegenwoordig alleen nog voor de catering hier zijn. Het enige wat ze hier nog kúnnen doen is de vrede bewaren en topics sluiten waar mensen een dicussie hebben. Er is echt geen totaal geen respect meer of bedankjes ofzo. Ik zeg niet dat ik helemaal clean ben enalles, maar wat je geeft krijg je meestal terug, nietdan? :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    PEDOpas schreef:
    (...)


    HAHAHA. Reality serie: Quizlet moderators.

    *Zit voor computer. Staart naar beeldscherm*
    en..
    *Klikt!*

    xD(lol)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    JustHateLove schreef:
    (...)

    moeten ze eigenlijk een soort realitysoap hebben. of misschien een keer dat er op een of andere manier te zien is wat mods allemaal achter de schermen doen, dan krijgen users misschien ook meer respect voor mods als ze zien dat ze veel meer doen dan alleen topics sluiten enzo.


    Food.

    Vind je? Ik heb niks te klagen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JustHateLove schreef:
    (...)

    moeten ze eigenlijk een soort realitysoap hebben. of misschien een keer dat er op een of andere manier te zien is wat mods allemaal achter de schermen doen, dan krijgen users misschien ook meer respect voor mods als ze zien dat ze veel meer doen dan alleen topics sluiten enzo.

    Eigenlijk doen we niet veel dat jullie niet kunnen zien. Op veel van die zaken letten jullie niet, dus het valt soms gewoon niet op.

    Eeehm, wat doen wij dat jullie kunnen zien:
    Fakers aanpakken, wedstrijden regelen, spotlight problemen verhelpen, de nieuwsbrief invullen, sexueel getinte dingen aanpakken zoals usernames en quizzen, jullie pb's beantwoorden, op het forum vragen beantwoorden, de FAQ onderhouden, stelling van de dag maken, die column aanmeldingen keuren, het testen van nieuwe zaken, zodat er voor jullie geen fouten meer inzitten, het forum op orde houden exclusief onze eigen subforums, ...

    Ik kan niets meer bedenken, maar ik wil wedden dat dit niet alles is. :Y)

    Nee, ik snap het dat jullie dit zeggen. Zoiets valt gewoon niet op, want ik lette hier vroeger als users ook niet op.
    Maar we doen wel degelijk allemaal iets, onthou dat. (nerd)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 16:15 ]


    Let the Night embrace you

    Waar mensen tegenwoordig wel allemaal over klagen, jezus.


    Big girls cry when their hearts are breaking