• Ik vind echt dat het lijkt alsof de MODs tegenwoordig alleen nog voor de catering hier zijn. Het enige wat ze hier nog kúnnen doen is de vrede bewaren en topics sluiten waar mensen een dicussie hebben. Er is echt geen totaal geen respect meer of bedankjes ofzo. Ik zeg niet dat ik helemaal clean ben enalles, maar wat je geeft krijg je meestal terug, nietdan? :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    DEREK schreef:
    (...)
    Misschien weet Lotte het niet haha ze vraagt het me nooit op msn dus ja ik dacht misschien kan ik haar er mee helpen, als ze er echt zo over inzit. En van mij hoeft niemand dat te weten hoor. (krul)

    You made me ROFL. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Stiekem was ik blij dat Rick in mijn topic in greep


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jovi schreef:
    (...)
    Tsja, dan zie je denk ik alleen maar een dood-normaal persoontje achter de pc zitten :'O



    HAHAHA. Reality serie: Quizlet moderators.

    *Zit voor computer. Staart naar beeldscherm*
    en..
    *Klikt!*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    You made me ROFL. x'DD

    nou ik heb Lotte nu heel goed geholpen hoor! (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Atmosphere schreef:
    (...)


    HAHAHA. Reality serie: Quizlet moderators.

    *Zit voor computer. Staart naar beeldscherm*
    en..
    *Klikt!*

    *DAM DAM DAAAAM*

    "En dan laat ik jullie nu zien hoe dat gaat als ik een user permanent verban.."(krul)

    *Megashock :O*


    ars moriendi

    Ik ben inderdaad ook maar een persoon net zoals jullie, en ik behandel jullie zoals ik ook behandeld zou willen worden, ik ben ook een user alleen met een extra taak. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Ik ben inderdaad ook maar een persoon net zoals jullie, en ik behandel jullie zoals ik ook behandeld zou willen worden, ik ben ook een user alleen met een extra taak. :]

    Nee joh, mods zijn echt rare mensen, net een soort zombies. Die zijn echt gevaarlijk voor de mensheid. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Nee joh, mods zijn echt rare mensen, net een soort zombies. Die zijn echt gevaarlijk voor de mensheid. (krul)


    helemaal xD.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ach, mods zijn cool. Ik vind dat ze hun werk steeds beter doen ;D

    Rickjuh schreef:
    Ik ben inderdaad ook maar een persoon net zoals jullie, en ik behandel jullie zoals ik ook behandeld zou willen worden, ik ben ook een user alleen met een extra taak. :]


    nee hoor Rick. Ik ben je dankbaar dat je optijd in mijn topic heb ingegrepen

    blijkbaar had ik sommige overschat


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    helemaal xD.

    Echt in 2012 vergaat de wereld, omdat de mods de wereld overnemen. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Echt in 2012 vergaat de wereld, omdat de mods de wereld overnemen. (krul)


    Whaha. Jou tekst doet me denken aan mijn story xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Whaha. Jou tekst doet me denken aan mijn story xD

    Welke storie? ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Welke storie? ;o


    The war of Quizlet.
    Mods vs. users.


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    The war of Quizlet.
    Mods vs. users.

    Nee die ken ik niet ;o Als je een berichtje in mn gb zet, kijk ik er morgen even naar, hij klinkt wel vet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.