• Hoi, ik vind het leuk om covers te maken dus wil ik er een paar maken zodat ik beter kan worden (: Dus ik zou het leuk vinden als ik voor jou verhaal een cover mag maken!

    Voorbeelden:
    1
    2

    Als ik er een voor je mag maken
    Titel verhaal:
    Wat wil je er graag op:
    Qoute of niet:
    Plaatje:

    Ik vind het leuk om er wat van te maken dus een plaatje hoeft niet per sé en als je er wél een per se op wilt dan moet je er even bij zetten of je er geen andere plaatje bij wilt of wel. (Als je snapt wat ik bedoel, haha.)

    titel:nu ik je terug heb ...(maar titel moet niet perse er op staan mag wel kijk maar wat het best uitkomt)
    wat ik er graag op wil:het gaat over jacob black die een meisje terug tegenkomt van vroeger en ze is er verliefd op maar is bang om met hem te gaan.
    maak zelf maar iets creatiefs als je wilt
    Qoute moet niet
    alvast bedankt
    xxx

    Titel verhaal: Fierce like the Lion
    Wat wil je er graag op: het plaatje dat er bij onder staat en de ene ring (het is een lord of the rings story) of Aragon & Legolas
    Qoute of niet: ja, als Quote :Galadwhen was her name
    Plaatje: euhm, deze Wil je er wel de zwarte rand afdoen?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Titel verhaal: A Single Moment of Sincerity.
    Wat wil je er graag op: Een plaatje van een meisje die verdrietig is, omdat ze zich realiseert dat ze nooit meer haar grote liefde gaat ontmoeten, want hij is overleden.
    Quote of niet: My heart betrays me for a last first kiss goodbye.
    Plaatje: Ach ik heb niet iets, doe maar wat leuks.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    LOL ik heb van dat eerste plaatje dat deel met die auto ook gebruikt voor een cover van mij xD


    JDN.

    Titel verhaal: When I feel the Magic
    Wat wil je er graag op: nouja.. het is jaja een liefdes verhaal overdraco en een modderbloedje (om het zomaar te noemen)
    Qoute of niet: Mijn hart opent zich voor de vijand (alleen dan in het engels)
    Plaatje: doe maar lekker Creatief (flower)

    btw: er zit geen haast achter;)
    doe maar lekker kalm en creactief.(H)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Titel Verhaal;Fuck off,he is mine-Bieber.

    Qoute of niet:ja, "Dancing is my love,you are my heart"

    plaatjes;ja Justin Bieber die niet zingt en eentje die zingt en een meisje met bruin haar en een strand als het kan


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)