• Ja ik kom even een klacht indienen. Niet over Quizlet zelf maar over sommige users.
    Want als je een topic open maakt: Wie vind jij nou populair?
    Dan gaat iedereen scheinheilig doen: Niemand is populair.
    Maar als je kijkt bij mijn rara welke user spel, dan zeggen sommmige opeens: Ja er komen alleen maar populaire users in voor of Alleen populaire users om te raden, dan doe ik niet meer hoor.

    Dan denk ik zo van: Jullie vinden niemand populair, nou ga dan ook niet zo dom reageren. Want echt hier erger ik me aan! Iedereen is populair bij zijn eigen vrienden. En sommige mensen zijn gewoon bekend. Volgens mij zijn sommige (DUS ZEKER NIET IEDEREEN!) jalours op Gaby, Sem of Jac! Bijna iedereen kent hun dus? Dan ben je bekend, en niet gelijk populair.
    Dus alsjeblieft zeg, hou alsjeblieft op met iemand anders af te kraken omdat ze nou eenmaal bekend zijn.
    En dit topic is niet om ruzie te maken ofzo! Gewoon even mijn mening te uiten! En dit gaat ook niet over iedereen hoor met de meeste hier op Q heb ik geen last!

    Ruzie maken doe je maar ergens anders!
    IK HAD DUIDELIJK GEZEGD: RUZIE MAKEN DOE JE MAAR ERGENS ANDERS. KUN JE NU OOK NOOIT EENS EEN TOPIC MAKEN MET JE MENING ER IN ZONDER RUZIE? sorry voor hoofdletters maar dit moest even anders luisteren ze niet.(nu denk ik ook niet)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    het lijkt net school, daar wordt je bijdehand genoemt als je je mening geeft en hier komt er gelijk een quizlet oorlog

    Dit is maar internet. Kan het jou wat schelen hoe mensen zich hier gedragen tegenover elkaar?


    -

    VIPpas schreef:
    (...)

    het lijkt net school, daar wordt je bijdehand genoemt als je je mening geeft en hier komt er gelijk een quizlet oorlog

    Ik dacht eventjes dat er stond, het lijkt net alcohol. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Populair is toch niet meteen slecht?

    Tja, daar kun je volgens mij niet zo veel aan veranderen. In het echte leven is de éne persoon ook "populairder" dan de andere.


    Some people make the world special just by being in it

    Mungojellie schreef:
    Populair is toch niet meteen slecht?


    Voor sommige mensen wel


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ja. Blijkbaar zijn sommige mensen nog zieliger dan ik dacht. :-)

    Jezus, wat een onzin. Er is nog helemaal geen ruzie, dus waar heb je het over? Alleen omdat mensen het hier ff niet met je eens zijn, zijn die mensen niet ineens 'zielig'. -_-


    ars moriendi

    Cannibal schreef:
    (...)
    Haal het dan ook niet naar dit topic toe, als je wilt dat de rest zich er buiten houd. en doe dit lekker via pb [a]

    Schat, ik was ook niet degene die dat deed, en ik was degene die zei dat we verder moesten gaan op pb ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Maar Sem, ga jij met me mee dan naar de canarische eilanden.
    -speurt topic af naar Hassan-


    *insert philosophical cringe expression here*

    Rickjuh schreef:
    On-topic, anders word dit topic gesloten, reageer niet meer op ruziezoekers, maar alleen op de serieuze reageerders.


    Dankje


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jovi schreef:
    (...)
    Jij bent de Lama's aant kijken, of niet? :'D
    Hahah ja. Ik had er eerst een andere quote staan maar die komt weer te veel neer op 'hier komt ruzie van' en dat is nu onderhand wel genoeg gezegd, dus heb ik het maar even aangepast :3. Daarbij is dat ook een beetje mijn slogan:'Lief zijn voor elkaar :3'


    Wie du mir, so ich dir.

    Cannibal schreef:
    (...)
    Is dat op tv?(cat)

    DVD'tje? (cat)


    ars moriendi

    Mungojellie schreef:
    Populair is toch niet meteen slecht?

    Dat is wel waar, maar ik denk dat het voor veel mensen toch een negatieve bijklank heeft.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Hahah ja. Ik had er eerst een andere quote staan maar die komt weer te veel neer op 'hier komt ruzie van' en dat is nu onderhand wel genoeg gezegd, dus heb ik het maar even aangepast :3. Daarbij is dat ook een beetje mijn slogan:'Lief zijn voor elkaar :3'

    Haha, ik heb een tijd gehad dat ik echt verslaafd was aan de Lama's, dus die quotes haal ik eruit :'D


    ars moriendi

    VOLGENS MIJ HÉ,
    Is hier een mega misunderstanding.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jovi schreef:
    (...)
    Jezus, wat een onzin. Er is nog helemaal geen ruzie, dus waar heb je het over? Alleen omdat mensen het hier ff niet met je eens zijn, zijn die mensen niet ineens 'zielig'. -_-

    Reageer eens even normaal. Zo bedoeld ze dat helemaal niet :')


    -