• Ja ik kom even een klacht indienen. Niet over Quizlet zelf maar over sommige users.
    Want als je een topic open maakt: Wie vind jij nou populair?
    Dan gaat iedereen scheinheilig doen: Niemand is populair.
    Maar als je kijkt bij mijn rara welke user spel, dan zeggen sommmige opeens: Ja er komen alleen maar populaire users in voor of Alleen populaire users om te raden, dan doe ik niet meer hoor.

    Dan denk ik zo van: Jullie vinden niemand populair, nou ga dan ook niet zo dom reageren. Want echt hier erger ik me aan! Iedereen is populair bij zijn eigen vrienden. En sommige mensen zijn gewoon bekend. Volgens mij zijn sommige (DUS ZEKER NIET IEDEREEN!) jalours op Gaby, Sem of Jac! Bijna iedereen kent hun dus? Dan ben je bekend, en niet gelijk populair.
    Dus alsjeblieft zeg, hou alsjeblieft op met iemand anders af te kraken omdat ze nou eenmaal bekend zijn.
    En dit topic is niet om ruzie te maken ofzo! Gewoon even mijn mening te uiten! En dit gaat ook niet over iedereen hoor met de meeste hier op Q heb ik geen last!

    Ruzie maken doe je maar ergens anders!
    IK HAD DUIDELIJK GEZEGD: RUZIE MAKEN DOE JE MAAR ERGENS ANDERS. KUN JE NU OOK NOOIT EENS EEN TOPIC MAKEN MET JE MENING ER IN ZONDER RUZIE? sorry voor hoofdletters maar dit moest even anders luisteren ze niet.(nu denk ik ook niet)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lekker BOEIEND.
    En der zitten hier geen 'populairen', alleen maar een of twee kliekjes en klitterige groepjes ;)


    ars moriendi

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ohja, je bedoelt zo iemand als jij? Die ruzie zoekt op zo'n site omdat je in het echt geen grote bek durft op te zetten?
    Jaa, zo word je op een goede manier bekend joh :'D

    Of iemand zoals jij (krul)


    -

    Het probleem is misschien ook, dat wanneer er een topic komt met 'Wie vind jij populair' en je noemt gewoon namen, dat je meteen een hele groep achter je aan hebt? En ga nu niet zeggen dat het niet zo is, want ik heb zeker gemerkt dat dat hier wel het geval is. Verder bemoei ik me er ook niet mee, want eerlijk gezegd interesseert het me ook helemaal niets wie hier nou zogenaamd 'populair' is.

    Jovi schreef:
    Lekker BOEIEND.
    En der zitten hier geen 'populairen', alleen maar een of twee kliekjes en klitterige groepjes ;)

    Klitterige groepjes? LOLOL 't is hier geen middelbare school hoor. Sowieso iedereen hoort wel bij een bepaald groepje. Dat zijn mensen met dezelfde mening, schrijfwijze, etc.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ohja, je bedoelt zo iemand als jij? Die ruzie zoekt op zo'n site omdat je in het echt geen grote bek durft op te zetten?
    Jaa, zo word je op een goede manier bekend joh :'D

    Of zo iemand als jij, die het weer eens niet binnen pb's kan houden, maar per sé een hele site erbij moet betrekken! (:
    2 woorden:
    pleurisbek dicht.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Er is een verschil tussen bekend en populair...
    Anyways, ik heb er niet echt last van, ik probeer me er niet te veel van aan te trekken (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Misschien bedoelen ze met 'er zijn geen populaire users' dat er er geen belang aan schenken, i guess.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Genius schreef:
    (...)
    Of iemand zoals jij (krul)

    _O_
    Wat bedoelde je eigenlijk met 'nee vast niet'?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat maakt het uit of je nou populair bent of niet, met populair zijn op internet kom je niet erg ver hoor :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Er is een verschil tussen iemand populair en bekend noemen. In mijn ogen is populariteit een vergrotende trap :]

    & Eigenlijk maakt het me niet veel uit, maar kan me wel voorstellen dat je je aan die schijnheiligheid ergert.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik voorspel ruzie binnen 3...2....1...


    *insert philosophical cringe expression here*

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Of zo iemand als jij, die het weer eens niet binnen pb's kan houden, maar per sé een hele site erbij moet betrekken! (:
    2 woorden:
    pleurisbek dicht.


    Ehm Tja, het is nogal leuk om Berichtjes van jou te krijgen waarin je zechtdat ik 'Gefaalt ben in het leven.'
    Ik Praat hier niet, en ehm, ik doe niks vóór jou.

    Hailsham schreef:
    Wat maakt het uit of je nou populair bent of niet, met populair zijn op internet kom je niet erg ver hoor :')

    Tenzij je Esmee Denters heet (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Klitterige groepjes? LOLOL 't is hier geen middelbare school hoor. Sowieso iedereen hoort wel bij een bepaald groepje. Dat zijn mensen met dezelfde mening, schrijfwijze, etc.

    Tis gewoon zo.
    Gaan ze met zijn allen weer vanaf dat quizletchat ding weer massaal "woef" zeggen, zodat alleen hun clubje het snapt.
    Of als er over iemand iets word gezegd die in dat clubje zit, heb je meteen die hele bende over je heen.

    Dat bedoelde ik er mee.


    ars moriendi

    dit gaat een ruzié worden -mhehe


    They fell in love, didn't they?