Ik voelde hier en daar toch wat prikken in mijn ogen. Dat kind is nu blijkbaar net zo oud als ik (ongeveer), ze heeft heel wat mee gemaakt en het is nog lang niet over zo te zien. Uithuilen bij de leraren help niks, het maakt het echter alleen maar erger, even als negeren! Ik vind het gewoon écht vreselijk dat het zo ver is gekomen. Als ik het zo lees, doet ze nooit iets terug. Daar herken ik mezelf nog in.
Vroeger werd ik ook altijd geslagen en getreiterd, maar toen ze mijn kleren tijdens de gym in de prullenbak gooide was ik het zat, ik heb dr in haar gezicht vertelt wat ik zou en heb gedreigt te slaan, wat achteraf gebeurde. Het luchtte enorm op! Het klinkt of het alng geleden is, maar het is vlak voor de zomervakantie nog gebeurd.
Denken dat het op de middelbare school beter gaat, is vaak een mis stap! Vertrekken uit angst, en aankomen met dezelfde instelling en blik lost niks op. Ze kan blijven dwalen van school naar school, maar er zullen altijd van die bitches zijn!
Ik denk toch, dat ze het beste één keer, zich gewoon moet uitleven. Die leraren doen niks, volgens mij. Wanneer zíj slaat zien ze het wel. Of als je je verdedigt door terug te slaan krijg je als andwoord: 'Sorry je hebt terug geslagen ik kan niks voor je doen!' Als jullie ouders hier van op de hoogte zijn, wat waarschijnlijk wel zo is. Zou ik zeggen, laat haar dr bek eens open trekken anar de leraren ook! Zo zei ik: 'Haal die stront uit je ogen dan! Ze mag slaan en schelden tegen mij aan wat ze wil, maar je doet geen flikker? En nu moet ik zeker op mn kop krijgen? Donder gauw een eind op!'
Iemand moet de eerste zijn die écht een bek open trekt. Desnoods spreek jij die kindere en/of leraren er op aan!
Ik hoop toch wel dat dit snel voorbij is!