• Ja, omdat de voetbalfans ook een eigen topicding hebben, maken Renée en ik dat ook nu lekker aan. So drop hier al je info over All time low en klets heel wat af over ze ;D No matter how ;D

    Reducto schreef:
    (...)En je gaf niks aan mij. :O shame
    Ik wil een drumstokje van die dawson. En oh De drummer smeet een drumstokje in onze richting en ie viel op Jelle zijn rugzak en ie had dat niet gezien, dus iemand anders had die dan genomen. :(

    wat?

    Crossfire schreef:
    (...)
    Hoerenjong. :Y)
    Zeker en vast, want ik dacht dat ie weer samen was met zn veggiewijf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Crossfire schreef:
    (...)
    Joa, beetje grappig misschien wel. :'D
    Dankzij je zit ik weer teveel hier te antwoorden, in een ATL-topic weer. Je bent echt niet goed voor me ivm ATL. (flower)
    En tsja, Tabby of Lisa? Een pot nat!
    Kind, je bent niet alleen. Ik zit hier ook nog steeds. :|
    I'm scared...(huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    h8lyfe schreef:
    (...)
    wat?
    Echt waar, dat was zo jammer. En ik vind het leuk dat ik fan van hen werd toen ik ze voor het eerst in mn leven zag en hoorde. Hoe vaak kom je dat tegen^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Dat kan ik toch niet doen. het is jouw ticketje. ik heb gewoon nog geen enkele weggesmeten en ik vond het toch een van de beste concerten die ik deed, dus dat is gewoon een zonde. En ik moet er gewoon bij zijn, vind ik^^
    Mijn zusje steunen met de bordjes^^

    Ah, ik vind het niet zo erg. :') En ja, ik vind ook dat je erbij moet zijn. Iemand moet commentaar op het voorprogramma geven en lachen met Jack

    Reducto schreef:
    (...)Zeker en vast, want ik dacht dat ie weer samen was met zn veggiewijf.

    Hij is samen met dat geval.

    Reducto schreef:
    (...)Echt waar, dat was zo jammer. En ik vind het leuk dat ik fan van hen werd toen ik ze voor het eerst in mn leven zag en hoorde. Hoe vaak kom je dat tegen^^

    Ik ben niet meer mee over wie het nu gaat.

    Lol, ik wil een bordje maken voor Zack, maar volgens mij heb ik daar het lef niet voor en schaam ik me al dood voordat het begint .__.

    Mungojellie schreef:
    Lol, ik wil een bordje maken voor Zack, maar volgens mij heb ik daar het lef niet voor en schaam ik me al dood voordat het begint .__.

    Doe dat gewoon, joch. ^^

    16 FEBRUAAAAAARI.


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    16 FEBRUAAAAAARI.


    Yeah, ik ga vooraan staan. :9~:9~

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Yeah, ik ga vooraan staan. :9~:9~

    Ik ga op je nek zitten dan, maar je nek moet niet breken want ik ben een dikkie! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    h8lyfe schreef:
    (...)
    Ik ben niet meer mee over wie het nu gaat.
    Halestorm, maar ik was blijkbaar dat woord vergeten te typen daarnet. x')
    Wat is het voorprogramma? Toch niet weer zo'n trash zoals de vorige keer hea?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DEREK schreef:
    (...)
    Ik ga op je nek zitten dan, maar je nek moet niet breken want ik ben een dikkie! :9~


    Ik dacht dat we samen op het podium gingen en dan jeweetwel dat hele oude. -vertelt op msn-

    Reducto schreef:
    (...)Halestorm, maar ik was blijkbaar dat woord vergeten te typen daarnet. x')
    Wat is het voorprogramma? Toch niet weer zo'n trash zoals de vorige keer hea?

    Aaahn.
    Young Guns
    WHYYYY