• Slotje: niemand doet nog mee :)

Halloooo,
    we gaan beginnen! Als je nog info wilt over het verhaal kan je hier en hier terecht

Regels Hou je hier aan! Dat maakt het makkelijker voor iedereen!
    - Je schrijft boven elk stukje de naam van je personage in bold
    - Je schrijft in verleden tijd
    - Je schrijft in hij/zij-vorm
    - Je schrijft niet in iemand anders zijn persoon
    - We leven in België en Nederland dus alle namen van al bekende personen in het Nederlands
    - Leerkrachten en niet ingevulde rollen mag je zelf bespreken maar ga geen gesprek beginnen van een uur met een onbekende leerling zodat je alles zelf moet typen
    - wat niet met het verhaal te maken heeft, zoals mag ik nog een rol, is het goed als die en die dat doen, ik moet van dan tot dan weg, ... zet je in het rood, dan valt het op. Zet er ook bij welke personages er dan niet zijn.
    vb:

Ik moet van 7-9 weg dus dan zijn Lily en James niet beschikbaar
    James
    James liep de het lokaal in. Daar zag hij professor Lubbermans zitten. Hij liep naar hem toe. 'Zou u het huiswerk kunnen herhalen?' vroeg hij. Professor Lubbermans zuchte. 'Ja, je moet een opstel van minimum 30 cm maken over de voeding van de vleesetende plant.' 'Oke, dankje professor.' Antwoord James vriendelijk en hij verliet het lokaal.

PersonagesPersonage door , leeftijd, jaar, afdeling
    James Sirius Potter door Amused, 18, 7, Griffoendor
    Albus Severus Potter door Elements, 17, 7, griffoendor
    Lily Loena Potter door Amused, 16, 6, Griffoendor
    Roos Wemel door Quarterback, 17, 7, Griffoendor
    Hugo Wemel door Unrealistic, 15, 6, Griffoendor
    Roxanne Wemel door Wbitch, 15, 5, griffoendor
    Scorpius Hyperion Malfidus door Jipster, 17, 7, Zwadderich
    Riven Renaldson door Elements, 16, 6, Griffoendor
    Wraith Kingston door HolyDiver, 17, 7, Zwadderich
    June May April Lubbermans door xSnoepjex, 16, 6, Ravenklauw
    Daphne Harriette Duffeling door Phone, 15 , 5, Ravenklauw
    Abigail Wood door [url=lhttp://www.quizlet.nl/users/x7UP]x7UP[/url], 17, 7, Ravenklauw

Belangrijk
    Omdat ik het in een story ga schrijven werken we in hoofdstukken, ik zet in het groot en groen de titel van een hoofdstuk en hou je daar dan een beetje aan. als het hoofdstuk halloween is dan vieren ze geen kerstmis oke?

Veel plezier!

EDIT: de rol van Scorpius komt terug vrij, Jipster heeft niet genoeg tijd en daarom geeft ze haar rol af. Wie wil de rol, lees even de beschrijving van Scorpius want die blijft hetzelfde
    Nieuwe regel: omdat we allemaal onze nachtrust nodig hebben zou ik willen zeggen dat ik 1 of 2 hoofdstukken per dag doe en dat we 9 om stoppen, dan kunnen we nog afronden tot half 10 uur ongeveer (liefst vroeger) want dan kan ik daarna nog snel het hoofdstuk in elkaar proberen te steken (ik plak iedereen zijn tekst in word document en zet het dan om in een verhaal) en dan gaan slapen! goed?

Hoofdstuk 1 is afgelopen, zie pagina 15.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:30 ]

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Abigail
    Ze keek naar June en grinnitke zachtjes. ,,Uitgezongen?'' vroeg ze plagerig aan haar, net was ze nog zo druk en nu leek ze utigeblust.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Hugo
    "Uh, wat?" zei hij slaperig, en nog geen seconde later sliep hij alweer.

Btw, Quarterback; Hilarisch ik zie het al helemaal voor me! ;D

I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

Roos
    Roos keek verbaasd toe. Wat deed Hugo toch onbeschoft, wacht maar tot haar ouders daar van zouden horen. ''Hugo Wemel!'' riep Roos streng door de coupé heen. Ze vond werkelijk dat ze alle recht had om Hugo te commanderen, omdat ze twee jaar ouder was.

Big girls cry when their hearts are breaking

"Hummm" mompelde June en legde haar benen op de persoon naast haar (ik weet even neit wie naast haar zit ;s)

Me so good.

Roxanne
    'He,' zei Roxanne en ze duwde June's haar beneden weg.
    Daarna keek ze lachend naar Roos en Hugo.

"Ignite, my love. Ignite."

Hugo
    Hij sprong wakker van het gegil. Hij wreef zich in z'n ogen, "Ik zweer dat ik m'n moeder hoorde!" riep hij. Hugo keek wazig in het rond en zag dat Roos vlak voor hem stond.

Roos
    ''Roxy, jij wist toch al wel dat Hugo verliefd was?'' grijnste Roos, naar haar kleinere zusje, zoals haar altijd noemde.

Hugo
    "Waar heb je het over?" schreeuwde hij tegen Roos. "Heb je niet wat teveel gedronken" verdedigde hij zichzelf.

Roos
    Roos grijnste alleen maar, omdat ze wist dat ze gelijk had. Alleen voelde ze zich kwetsbaarder worden toen Scorpius langs kwam gelopen. Ze wilde nog naar Hugo sissen dat hij zijn mond moest houden, zodat ze voorzichtig naar Scorpius kon zwaaien. Hoe fout het ook was.

Abigail.
    ,,Roos, schreeuw nog iets harder en je jaagt iederene uit de trein.'' zei ze en prikte in Roos' zij.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Roos

Roos keek geirriteerd op, maar daarna lachtte ze naar Abigail. ''Klopt.'' grinnikte ze zachtjes.

Hugo
    Hugo keek geammuseerd naar z'n zus, en knipoogde even naar Abigail.

Roos
    Roos ziet duidelijk dat Hugo naar haar kijkt en haar van binnen aan het uitlachen is, daarom kijkt ze naar hem alsof hij regelrecht zijn graf in moet. Ze zwiepte vervolgens haar oranje haren naar achteren en ze glimlachtte voorzichtig, maar toch zelfverzekerd naar Scorpius. Jammer genoeg, had ze niet door dat er een hutkoffer van de reken afviel.

Roxanne

Roxanne gilde toen ze de hut koffer zag vallen en trok Roos weg.

Roxanne is het zusje trouwens van Fred wemel die nog niemand speelt

"Ignite, my love. Ignite."

Wraith

Rustig lurkend aan zijn sigaret staarde Wraith uit het raam. De deur van zijn coupé was door het rijden van de trein opgengeschoten. Hij merkte dit niet op terwijl hij het landschap voorbij zag flitsen. Het was immers best intrigerend dat een land als Engeland zo mooi was. Zonde van al dat gedrocht dat er in rondliep...
    De coupé was vergeven van de rook, en Wraith begon al een beetje wazig uit zijn ogen te kijken. Een gewone peuk was het zeker niet geweest. Wraith was zich er van bewust, maar hij vond het gevoel wat hij had zo lekker dat hij bleef roken. Dreuzels konden blijkbaar toch nog iets handigs verzinnen.
    Langzaam maar zeker ontsteeg de rook de coupé, en walmde het door de gang heen. Het stonk een uur in de wind. Ach, wat deed het er ook toe. Ze moesten maar komen, doe er maar wat aan. Het was veel te lekker om op te houden!

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.