• Slotje: niemand doet nog mee :)

    Halloooo,
    we gaan beginnen! Als je nog info wilt over het verhaal kan je hier en hier terecht

    Regels Hou je hier aan! Dat maakt het makkelijker voor iedereen!
    - Je schrijft boven elk stukje de naam van je personage in bold
    - Je schrijft in verleden tijd
    - Je schrijft in hij/zij-vorm
    - Je schrijft niet in iemand anders zijn persoon
    - We leven in België en Nederland dus alle namen van al bekende personen in het Nederlands
    - Leerkrachten en niet ingevulde rollen mag je zelf bespreken maar ga geen gesprek beginnen van een uur met een onbekende leerling zodat je alles zelf moet typen
    - wat niet met het verhaal te maken heeft, zoals mag ik nog een rol, is het goed als die en die dat doen, ik moet van dan tot dan weg, ... zet je in het rood, dan valt het op. Zet er ook bij welke personages er dan niet zijn.
    vb:

    Ik moet van 7-9 weg dus dan zijn Lily en James niet beschikbaar
    James
    James liep de het lokaal in. Daar zag hij professor Lubbermans zitten. Hij liep naar hem toe. 'Zou u het huiswerk kunnen herhalen?' vroeg hij. Professor Lubbermans zuchte. 'Ja, je moet een opstel van minimum 30 cm maken over de voeding van de vleesetende plant.' 'Oke, dankje professor.' Antwoord James vriendelijk en hij verliet het lokaal.


    PersonagesPersonage door , leeftijd, jaar, afdeling
    James Sirius Potter door Amused, 18, 7, Griffoendor
    Albus Severus Potter door Elements, 17, 7, griffoendor
    Lily Loena Potter door Amused, 16, 6, Griffoendor
    Roos Wemel door Quarterback, 17, 7, Griffoendor
    Hugo Wemel door Unrealistic, 15, 6, Griffoendor
    Roxanne Wemel door Wbitch, 15, 5, griffoendor
    Scorpius Hyperion Malfidus door Jipster, 17, 7, Zwadderich
    Riven Renaldson door Elements, 16, 6, Griffoendor
    Wraith Kingston door HolyDiver, 17, 7, Zwadderich
    June May April Lubbermans door xSnoepjex, 16, 6, Ravenklauw
    Daphne Harriette Duffeling door Phone, 15 , 5, Ravenklauw
    Abigail Wood door [url=lhttp://www.quizlet.nl/users/x7UP]x7UP[/url], 17, 7, Ravenklauw


    Belangrijk
    Omdat ik het in een story ga schrijven werken we in hoofdstukken, ik zet in het groot en groen de titel van een hoofdstuk en hou je daar dan een beetje aan. als het hoofdstuk halloween is dan vieren ze geen kerstmis oke?

    Veel plezier!

    EDIT: de rol van Scorpius komt terug vrij, Jipster heeft niet genoeg tijd en daarom geeft ze haar rol af. Wie wil de rol, lees even de beschrijving van Scorpius want die blijft hetzelfde
    Nieuwe regel: omdat we allemaal onze nachtrust nodig hebben zou ik willen zeggen dat ik 1 of 2 hoofdstukken per dag doe en dat we 9 om stoppen, dan kunnen we nog afronden tot half 10 uur ongeveer (liefst vroeger) want dan kan ik daarna nog snel het hoofdstuk in elkaar proberen te steken (ik plak iedereen zijn tekst in word document en zet het dan om in een verhaal) en dan gaan slapen! goed?



    Hoofdstuk 1 is afgelopen, zie pagina 15.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:30 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Abigail.
    ,,jullie zouden leuk koppel zijn.'' plagde ze de 2 terwijl ze haar lange haren in ee staart bond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Taylor

    taylor duwde lachend terug.
    'Nou jij bent ook niet verschrikkelijk,' lachte ze, en ze negeerde de opmerking van Abigail

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 21:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Albus
    "Gelukkig maar." zei Albus en hij gaf Abigail een zachte schop. "Jij moet op je woorden letten dame."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Taylor

    taylor keek naar Albus.
    'Ze maakt niet echte vrienden he?' grijnsde ze.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Abigail.
    ,,Jy moet leren geen meiden te schoppen ^^'' kaatste ze terug.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Taylor
    'Dus ik mag je wel slaan?' vroeg Taylor. Ze stak haar tong uit.


    simone reageer ook even in hogwarts tje future


    "Ignite, my love. Ignite."

    Albus
    Albus keek naar Abigail. "Ik plaag je maar." zei hij kalm. "Maak je maar geen zorgen."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik heb alles bijgelezen en vind het eigenlijk jammer dat er zo een ruzie is ontstaan over Scorpius want Lily was nog niet bij Scorpius en Jipster (die Scorpius speelde) heeft geen tijd dus eigenlijk was ik van plan dat Scorpius ziek was en daarom de trein had gemist, maar dit gaat nu niet meer. Ik denk dat ik het een beetje ga veranderen SORRY
    edit: uur is veranderd, 9 uur beginnen af te ronden, half 10 stoppen!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Lily
    Lily had de trein al 3 keer op en af gelopen en had aan iedereen die Scorpius een beetje kende en wist dat ze vrienden waren gevraagd of ze hem al hadden gezien. Niemand had hem gezien en dat vond ze wel raar. Ze had de laatste 3 dagen ook al geen brieven meer van hem ontvangen dus ze besloot dat als ze aankwam in zweinstein straks, dat ze direct een uil zou sturen naar hem.

    James
    James was in slaap gesukkeld en werd gewekt doordat iemand de deur van zijn coupé opende. Hij keek op en zag Hugo.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Daphne

    Daphne had wat chocokikkers gegeten, toen ze opeens Lily Potter voorbij zag lopen. Ze liep haastig en vroeg aan wat mensen of ze wisten waar Scorpius was.

    Ik ga maar eens lekker slapen na alles te hebben bijgelezen. Ik ben er morgen om half twee weer. tot dan!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ga het hoofdstuk afronden zodat we morgen met een nieuw kunnen beginnen.
    Ik schrijf even in het algemeen :) ja, ik gebruik even iedereen (A)


    Hugo liep de coupé binnen en zag opeens licht in de verte. 'Ik denk dat we er bijna zijn.' zei hij vrolijk. James en Hugo stonden op en pakten hun hutkoffers.
    In de andere coupé keek Albus nog steeds uit het raam en hij zag opeens de torens van Zweinstein. 'We zijn er bijna.' zei hij maar niemand reageerd. Hij floot op zijn vingers en iedereen keek hem geschrokken aan. 'We zijn er bijna.' herhaalde hij zichzelf. Opeens was er een hevige drukte in de coupé, iedereen moest zijn koffer pakken en probeerde zo snel mogelijk uit de coupé te geraken.
    Daphne merkte dat alle mensen uit hun coupé's kwamen en riep Lily. 'We zijn er bijna, kom we halen onze koffers.' Ze zochten samen hun coupé, die inmiddels leeg was, en pakten hun koffers.
    Toen de trein stopte, duurde het wel 10 minuten voordat iedereen eruit was. Iedereen liep op een drafje naar de koetsen en Hagrid riep de eerstejaars naar zich toe.
    Einde hoofdstuk!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hoofdstuk 2: De Sorteerceremonie
    Iedereen zat in de grote zaal. Er was een hoop geroezemoes te horen, iedereen wachtte tot de eerstejaars en proffesor Zashtita binnen kwamen.


    Alleen de ceremonie (IEMAND MAG OOK HET LIED VAN DE HOED VERZINNEN ALS DIE WILT) en dan Anderling die zegt van welkom smakelijk en dan het eten, dan kan ik morgen afsluiten met de speech van anderling


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Haha, das okay =) Ik vind 't cool
    dat 't in hofodstukken gaat en
    fijn dat weom 9 uur stoppen..
    Soms heb je van die kiddo's
    die doorspelen tot 12en o-o
    Dat kan ik niet want ik moet
    wel fit zijn voor op school :x


    Abigail
    Abigail zat aan de tafel naast June. ,,Ben benieuwd naar de eerstejaars.'' zei ze vrolijk tegen haar. (wauw inspiloos joh xD)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daphne

    Daphne keek benieuwd naar de eerstejaars die er zenuwachtig uitzagen terwijl tegenover June en Abigail zat. Straks zouden ze ingedeeld worden.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Waar blijven jullie? Ik zit hier in mijn eentje haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself