• Heeeix,

    Jullie gaan nu verzekerst zeggen, weeral een nieuw quizje, maar ik verveel me gewoon steen dood dus daarom weer een nieuw quizje

    Bill wordt betoverd door een djinn , een djinn is een wezen die zegt hoe je leven eruit zou moeten zien in een soort droom , in zijn droom ontmoet hij een meisje , hij had haar al ergens eerder gezien, nu blijkt hij in de droom met haar getrouwd te zijn .. ,wanneer de droom stopt wordt Bill wakker en zoekt uit of het meisje echt bestaat , maar wat gebeurt er als het meisje echt bestaat? Gaat hij ervoor of laat hij het zoals het is?$

    Daarover gaat het zo'n beetje, een tittel weet ik nog niet dus als je een tip hebt. Owja het begint bij Bill pov

    Nu de rollen: sorry maar Bill is weer bezet




    Onthaal politie:




    Wat moet ik allemaal weten

    Rol:

    Naam:

    Leeftijd:

    Karakter:

    Hobby's:

    Likes:

    Don't likes:

    Waarom deze rol:

    Foto:

    Klein tekstje:


    IK DOE NIET AAN VRIENDJES POLITIEK!!!!


    ChachaCore

    Danke dat ik de rol heb :D

    Hiiii ik zit in dezelfde quiz als mijn JOYCEKIND(H)<3


    I do not hook up.

    (...)
    Oke:D En ik ben het eens met JOYCESTAR ^^


    Ik ook zenne ik had een meisje in mijn quiz gedaan e en ze had belooft dat ik in haar quiz ook iets mocht doen ma ze eeft eerst al haar vriendinne gedaan en voor mij was er dan niks meer over :(
    xxx


    ChachaCore

    Danke dat ik de rol heb :D

    Hiiii ik zit in dezelfde quiz als mijn JOYCEKIND(H)<3


    Graag gedaan zenne

    xxx


    ChachaCore

    OOEH!
    Ik wil de dubbelganger zijn!
    Mijn dingen staan vanvoor ergens ^^

    OOEH!
    Ik wil de dubbelganger zijn!
    Mijn dingen staan vanvoor ergens ^^


    Owkay maar je foto zal wel bijna dezelfde zijn als die van het mystrieuse meisje


    ChachaCore

    (...)

    Ik ook zenne ik had een meisje in mijn quiz gedaan e en ze had belooft dat ik in haar quiz ook iets mocht doen ma ze eeft eerst al haar vriendinne gedaan en voor mij was er dan niks meer over :(
    xxx

    Dat is gewoon oneerlijk.


    Music is the new sex

    (...)

    Ik ook zenne ik had een meisje in mijn quiz gedaan e en ze had belooft dat ik in haar quiz ook iets mocht doen ma ze eeft eerst al haar vriendinne gedaan en voor mij was er dan niks meer over :(
    xxx

    da is echt klote he ö

    (...)
    da is echt klote he ö


    Ja e


    ChachaCore

    (...)
    da is echt klote he ö


    Zouden jullie nog kunnen helpen met zoeken ??? achter mense voor de andere rollen???

    merci allesinds

    xxx


    ChachaCore

    Iemand die nog ne rol wilt?


    ChachaCore

    Iemand die nog ne rol wilt?


    ChachaCore