• Hé mensjes. Ik heb van een vriendin gehoord hoe je een topic opent, dus heb er meteen gebruik van gemaakt. Ik wil jullie vragen of jullie in mijn fotoboek willen kijken. Er staan namelijk foto's in van mijn nichtje, die Aids heeft. Dit geeft mij echt hartstikke veel verdriet.
    Veel liefs.

    Omg, zielig ;o
    Sterkte :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Omg, zielig ;o
    Sterkte :]

    Dankjewel.<33

    O____O heel veel sterkte.

    Ik heb ze gezien.Ik vind het heel erg voor je en ik hoop dat het goed komt met je nichtje.Maar kan je familie dan niet naar Nederland of hoe zit dat?Want als dat kan ben je altijd bij d'r en dan hoef je jezelf niet meer in slaap te huilen

    veel sterkte in ieder geval(flower)


    Lalalalalalalala.

    Ik heb ze gezien.Ik vind het heel erg voor je en ik hoop dat het goed komt met je nichtje.Maar kan je familie dan niet naar Nederland of hoe zit dat?Want als dat kan ben je altijd bij d'r en dan hoef je jezelf niet meer in slaap te huilen

    veel sterkte in ieder geval(flower)

    Dankjewel !<3 En ze hebben daar niet genoeg geld voor, om naar Nederland te komen.. Dat is het probleem, wij sturen ze ieder jaar wel wat geld, maar wij zijn ook niet bepaald rijk enzo :(

    O____O heel veel sterkte.
    Jy ook bedankt :) Jullie geven me wat meer steun, daar ben ik jullie echt dankbaar voor !!

    wat spijt me dat voor je (flower) als je ooit is iets kwijt wilt kun je me altijd pb'en.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    wat spijt me dat voor je (flower) als je ooit is iets kwijt wilt kun je me altijd pb'en.

    x.

    Dankjewel.<333

    Omg, dat is erg O.O
    VEEL STERKTE<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Heeeeel erg bedankt allemaal.<33 Zouden jullie ook een kijkje willen nemen op míjn foto? Ik wordt nogal gepest enzo :(

    Heeeeel erg bedankt allemaal.<33 Zouden jullie ook een kijkje willen nemen op míjn foto? Ik wordt nogal gepest enzo :(


    Hoezo dat?O: Je bent een mooie meid hoor^^


    Lalalalalalalala.

    LIEVERD.<333
    HEEL VEEL STERKTE ENZO.<33 IK HOOP DAT HET GOED GAAT MET JE NICHTJE ^^ EN JE KAN OOK ALTIJD BIJ MIJ TERECHT :D


    ok

    (...)

    Hoezo dat?O: Je bent een mooie meid hoor^^

    Dan ben je één van de weinigen die dat vinden .

    (...)
    Dan ben je één van de weinigen die dat vinden .

    Nee, hoor, want ik vind dat ook.:d


    ok

    (...)
    Nee, hoor, want ik vind dat ook.:d

    Oooh, dankjewel:$