eens en oneens.
het zou natuurlijk niet zo extreem moeten worden verboden. Ik snap niet dat als men een piercing in het gezicht heeft, dat dit moet worden uitgedaan. evenals tatoeages, als je armen volstaan, doe een blouse aan met lange mouwen & niemand, zelfs de klanten zullen het niet zien. & dan nog, als klanten er iets op tegen hebben, winkel dan niet in die zaak, je betreed de winkel voor de items die je wilt kopen, niet voor het personeel. je koopt de spullen, niet de verkoopster of eender wie er werkt. Zelf expressie zou in de maatschappij meer moeten worden toegejuicht. Het is leuker om ergens te winkelen, dat je naar een persoon kan kijken die een leuke stijl heeft, dan om daar iemand te staan met een kapsel zonder model, amper make-up, de doorsnee kleding en dergelijke. Dan wordt het maar saai in de wereld
maar natuurlijk, als je gehele gezicht volstaat met piercings, dan is het denk ik meer dan gerecht om dergelijke mensen te ontzeggen van werk. Je kan piercings zetten, maar ergens moet je een limiet stellen. en die grens dan niet overschrijden. In Hasselt in de H&M werkt een vriend van me, hij heeft 32 piercings waarvan 16 in zijn gezicht, zijn stijl is enorm opvallend als je naar de andere verkopers kijkt, op zich is daar niets mis mee, maar .. als je werkt zou je je niet te extreem moeten .. 'uitdrukken' denk ik.
[ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 0:03 ]
It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.