Pagan schreef:
(...) Ik snap érgens je punt wel, máár omdat die meneer drie gaten in zijn lip is wil jij niet door hem vertegenwoordigd worden, terwijl hij misschien wel de beste advocaat van de wereld is? Das zegmaar best wel hypocriet. En inderdaad, veel mensen oordelen op uiterlijk en dat weet iedereen idd. Maar waarom doet niemand er dan iets mee? Ik heb geleerd dat ik niet meer op uiterlijk mag oordelen, omdat dat mij geen stap verder zet. Misschien als anderen mensen dat ook eens doet,.. toch?
Maar je weet van tevoren dus niet hoe goed die is, en aangezien mensen met piercings toch een soort aura hebben van 'I don't give a shit', heb ik liever een net persoon waarbij ik meer vertrouwen heb dat hij heeft opgelet tijdens zijn studie. En ik zeg niet dat dat zo is, maar het is een bepaald vertrouwen dat je uitstraalt.
Nu ik er zo over nadenk zou het mij ook niet uitmaken, maar voor veel andere mensen wel, en dat is belangrijk gegeven voor mensen die representatief moeten zijn, ik mag ook geen wijde broeken met kettingen aan naar me werk, omdat me werk graag wil dat ik representatief ben als winkelmedewerker.