• Ja :X Zonder dat je op een extra hobby mag? Ik heb echt weinig vrienden dus ik wil wat meer in contact komen met mensen gezien ik elke dag thuis zit op de coputer of voor de tv. Ik zit net op paardrijden maar ik weet niet hoe ik daar met mensen moet omgaan en zo XD Ik ben namelijk heef verlegen tegen mensen die ik niet ken. Of als ik nieuwe contacten heb waarmee ik via een vriendin een keer heb mee afgesproken en dan die msn heb dan spreek ik daar ook nooit meer mee af haha. Of hoe je met schoolvrienden meer thuis moet omgaan?

    Dit is misschien een vreemd topic maar ik kan echt wel wat tips gebruiken haha.

    Gewoon jezelf zijn. En over dingen praten die de ander ook leuk vind


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    Gewoon jezelf zijn. En over dingen praten die de ander ook leuk vind


    Maar hoe begin je dan een gesprek met iemand? Haha.

    Jimmyvana schreef:
    (...)

    Maar hoe begin je dan een gesprek met iemand? Haha.


    Nou je zit toch wel bij een stel meisje in de klas? Zeg een keer hoi. En als er een klik is dan gaat het gesprek meestal van zelf


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aah dat heb ik nou ook..

    Eh ik zal proberen een tip te geven, want ik kan namelijk ook heel moeilijk vrienden te maken.. Begin gewoon met hoi, hoelang zit jij al op rijden? Zo iets ofzo iets


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ken het probleem, kan je daarom ook niet zo goed helpen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Dankjewel :D

    Geen flauw idee., zelf heb ik ook niet egt veel vrienden., maar bij mij gaat dat meestal vanzelf.
    Maar zoals bij jou, al die mensen op de manege, heben iets met paarden., daar heb je dus al een onderwer pom over te praten ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Begin gewoon met een simpele: 'hoi, hoe was je weekend?' of 'hoi, hoe gaat het?' Dat breekt vaak al het ijs. En als het klikt gewoon vaker praten en dan gaat alles meestal vanzelf, vraag dan gewoon of ze zin heeft een wat leuks te gaan doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heel erg bedankt! (A)
    En als je dan een paar keer gepraat hebt met iemand, hoe word je dan ook echt vrienden? XD

    Op Q!

    CursedBanana schreef:
    Op Q!


    Maar met online vrienden zit je alsnog heel veel op de computer XD!

    Guapa schreef:
    Ik ken het probleem, kan je daarom ook niet zo goed helpen.


    Never forget the things that make you smile

    Guapa schreef:
    Ik ken het probleem, kan je daarom ook niet zo goed helpen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Jimmyvana schreef:
    Heel erg bedankt! (A)
    En als je dan een paar keer gepraat hebt met iemand, hoe word je dan ook echt vrienden? XD

    dat gaat prakties vanzelf. als het klikt, ga je vanzelf vaker afsprkeen, en die shit. daar zij volgnes mij niet echt standaart ''regels'' voor ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gewoon gaan SKATEN
    daar word iedereen happy van