• Nou look, ik heb dus me eigen styl blablablaaaaa. Maar de mensen om me heen vinden dat wat raar.. en niemand in me familie ziet er zo uit als mij, een beetje een standaard kutzooitje :'D Maar nu ga ik Zaterdag naar me opa en oma en dan gaan ze me vast een preek geven -_- daar heeft me moeder me al over gewaarschuwd. En ik weet ook dat ze dat gaan doen, want ze vinden piercings in het gezicht en dat Alternatieve niks!

    Wie heeft hetzelfde? Dat de familie wat kuttig doet over jou uiterlijk..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik draag elke dag zwart, en er hangen roze plukken in mijn haar, en soon worden die plukken blond met blauw en roze erin.
    Ik draag mooie Allstars of mijn afgetrapte opvanslijkende Ed Hardy's.
    Ikheb een roze-geblokte Dickiestas.


    En mijn familie vindt alles oké.
    Sinds mijn ouders rockndroll zijn.
    Behalve mijn broer.
    Die noemt me altijd KUTEMO tegen mijn zin in.

    Plox.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    mijn familie is aan mijn vaders kant heel onverschillig, en aan mijn moeders kant maakt het ze heel erg uit hoe ik eruit zie ^^


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Mijn familie zegt allemaal zo van: "meiske toch, kleed je niet zo gothic!", maar ben er wel aan gewend. Mijn nichtje is ook alto en mijn broertje ook n_n


    Alis volat propriis.

    Ik heb geen stijl. Ik draag gewoon wat ik mooi vindt. En wat mij sta. Niemand zegt daar iets over.

    Ik zie er normaal uit, dus goed :'D


    --

    Mentai schreef:
    Ik draag elke dag zwart, en er hangen roze plukken in mijn haar, en soon worden die plukken blond met blauw en roze erin.
    Ik draag mooie Allstars of mijn afgetrapte opvanslijkende Ed Hardy's.
    Ikheb een roze-geblokte Dickiestas.


    En mijn familie vindt alles oké.
    Sinds mijn ouders rockndroll zijn.
    Behalve mijn broer.
    Die noemt me altijd KUTEMO tegen mijn zin in.

    Plox.

    x'DD
    Sorry ik ben echt heel melig x.x


    Alis volat propriis.

    Ze zeggen eigenlijk niks van hoe ik eruit zie :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn oma vind het juist dat ik leuk dat ik anders ben dan andere, alleen houd ze niet zo van piercings.
    De rest van de familie vind het ook wel leuk geloof ik :]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Mijn ooms pesten me omdat ik paars haar heb :'D
    En mijn grote neef die bekogeld me met sneeuw.
    Voor de rest doet iedereen wel gwn normaal tegen me. Maar het is ook een normaal k*tzooitje hoor (:


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Mij vinden ze een saaie muts die op een bibliothecaresse lijkt of zo 8)
    In ieder geval gingen we zondag winkelen en toen werd ik aangekleed door mn moeder en zusje xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Toen ik op mijn 13e als emo binnen stapte waren mijn opa en oma blij verrast en noemden me een heel mooi meisje :)


    Life is hard and then we die

    nee. ik krijg geen commentaar en ik geef geen commentaar;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik heb ook mijn eigen style nu, ik ben ook gothic en Lolita geweest,, en toen ik daar net mee begon,, echt toen ik net met zwarte nagels bezig was enzo,, was ik bij mijn tante en we gingen daar eten,, en dn heb ik nog zo een kut neef, zitten we aan tafel pak ik zo een fles saus zegt dat kut joch,, blijf van de saus af je vergift het met je zwarte nagels en zieke geest..wtf!


    The Truth is always merciless

    Hahah, niet echt gelukkig. Ze vinden met wel eens raar of overdreven, maar mijn opa noemt mij altijd het mooiste meisje van Purmerend, zolang ik me maar niet te bloot kleed x´D


    Your make-up is terrible

    Daarom is het voor mij het hele jaar door carnaval, als ik naar mijn opa en oma ga zie ik er veel anders uit. Dan kleed ik me zoals een huppel omdat hun dat leuk vinden! Maar goed, ik heb geen zin in preken.


    -