• Ik heb een nieuw idee voor een story, maar voordat ik begin zou ik willen weten of er iemand uberhaupt het zou willen lezen ^^ Hier is de inleiding:

    Malice. Dat was haar naam. Ze was een gecreëerd door Voldemort en gegeven als geschenk aan Lucius Malfoy voor zijn harde werk. Malice was gemaakt om te vernietigen. Ze was gemaakt om te verleiden en te moorden. En dat heeft ze ook vaak genoeg gedaan. Ze kon gemakkelijk een man laten verlangen naar haar, ze kon een man alles laten doen wat ze wou. Maar de enige personen die dit niet bij lukte waren Voldemort en Severus Snape.

    Lucius toonde haar graag aan de andere Death Eaters, Malice genoot van de aandacht en deed haar meester niets aan en de Death Eaters om haar heen ook niet. Maar ze maakte ze wel wild van verlangens. Behalve een persoon. Severus Snape, hij keek haar kil aan, keer op keer, niet vallend voor haar trucjes en prachtig uitstraling. Ze leek wel een engel gekleed in wit, maar ze was een duivel. Ze was een Succubus.

    Lucius Malfoy, wetend dat zijn zoon ook een Death Eater zou worden wou dat hij sterker werd. Hij wou dat Draco net zo sterk als Voldemort zou worden, ook al leek het er op het moment niet op. Hij stuurt Malice, het meisje dat voor altijd 17 zou blijven, met het lichaam van een godin naar Hogwarts toe. Hij zorgt ervoor dat Draco van haar gaat houden, dat Draco Malice zou vertrouwen met zijn hart, lichaam en ziel. Zodat Malice, uiteindelijk als de tijd rijp was, haar krachten aan hem zou geven. Maar, dit zou leiden tot de dood van Malice.

    Kan Severus Snape toe kijken hoe het meisje dat met zich zelf in de problemen zit, haar leven opoffert voor haar meesters? Aangezien hij altijd al verliefd op haar is geweest, maar niet op de manier de mannen om haar heen van haar hielden. Hij voelde een connectie met haar, een gevoel dat hij niet meer heeft gevoeld sinds zijn hart brak na zijn vorige liefde. Of kijkt hij toe, hoe deze demonen dame haar ziel blootlegt, haar krachten afstaat en zo zal sterven.


    Zou je het willen lezen? Ja/Nee
    Origineel? Ja/Nee
    Vind je de titel "Serpents Kiss" aansprekend? Ja/Nee

    1. Nee, want ik hou niet zo van verhalen met bekende erin :$
    2. Ja!
    3. Ja!

    Er is toch zo al een verhaal op Q geweest?


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Er is toch zo al een verhaal op Q geweest?

    Ojah? Welke dat dan?

    Jimmyvana schreef:
    1. Nee, want ik hou niet zo van verhalen met bekende erin :$
    2. Ja!
    3. Ja!

    Je bent tenminste eerlijk ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    Ojah? Welke dat dan?


    Ik ben de naam vergeten, geef me een secondje en ik zal het proberen te zoeken


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    (...)

    Ik ben de naam vergeten, geef me een secondje en ik zal het proberen te zoeken

    Alright! ^^ Want ik weet er echt niets van :/

    Loveless schreef:
    (...)
    Alright! ^^ Want ik weet er echt niets van :/


    The serpent labyrinth
    Hij is niet helemaal hetzelfde maar toch ongeveer ...

    Maar, is die ook niet van jou?


    Live life limitless.

    Goeie verhaallijn en goeie titel. Dit kan een goeie uitwerking hebben. Heel gaaf :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Boulevard schreef:
    (...)

    The serpent labyrinth
    Hij is niet helemaal hetzelfde maar toch ongeveer ...

    Maar, is die ook niet van jou?

    Hahaha! Ja die is ook van mij XD
    Het zit zo... Ik wou The Serpent Labyrinth herschrijven,
    maar wou het toen veranderen in een Snape verhaal,
    en heb toen bijna alles eraan veranderd XD
    Hij zal een heeeeel klein beetje erop lijken,
    maar niet veel ^^

    Tanzdiktator schreef:
    Goeie verhaallijn en goeie titel. Dit kan een goeie uitwerking hebben. Heel gaaf :]

    Muchas Gracias! :Y)

    Ik wil hem lezen! :9~
    Zou je het me willen melden wanneer je hem online zet? (: