• Bij geschiedenis hebben wij het nu over de suffragettes en vrouwenkiesrecht in Amerika. Met Alice Paul en zo. En nu heb ik één zo'n opdracht, en ik vroeg me af of jullie me even konden helpen. (krul)

    8. De afgelopen weken hebben we geoefend met spotprenten (cartoon in het Engels) die een politieke mening weergeven. Zoek een spotprent voor en een spotprent tegen het vrouwenstemrecht. Beschrijf wat je zit op de spotprent aan de hand van symbolen, tekst, poppetje, omgeving enz.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Dit was de enige die ik kon vinden. Op deze prent zie je dat de tekenaar duidelijk tégen het vrouwenstemrecht is. Hij denkt waarschijnlijk dat de vrouw dan meer macht zal krijgen dan de man.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Voor.

    Tegen? Not sure.


    No growth of the heart is ever a waste

    Puzzle schreef:
    Dit was de enige die ik kon vinden. Op deze prent zie je dat de tekenaar duidelijk tégen het vrouwenstemrecht is. Hij denkt waarschijnlijk dat de vrouw dan meer macht zal krijgen dan de man.

    Tanzdiktator schreef:
    Voor.

    Tegen? Not sure.


    Dankjewel.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.