• Dit is toch quizlet.nl? Dan moet deze site er in quizzen en vragen er ook echt uitspringen! Kan het zo worden dat er elke week 1 gewone vraag is(die dan word gemaakt door de makers van quizlet) die door heel quizlet word beantwoord! Dat hebben we een echte masterquestion!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 21:11 ]

    PARAM0RE schreef:
    Is dat niet zoals stellingen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    lol lijkt me leuk


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Courtesan schreef:
    Elke week hebben we de nieuwsbrief, en daar staat de poll van de week in. Dat lijkt me hetzelfde als een vraag van de week. En we hebben elke dag ook al stelling, dusja. Ik zie het nut er niet van in.

    Philantha schreef:
    (...)
    Misschien bedoelt ze ermee dat quizzen bestaan uit vragen.



    HAHAHAAHAHAHAHHAAHAHHAAAAAAAAAH , Ze
    die is goed!


    melig

    Applejack schreef:
    Elke week hebben we de nieuwsbrief, en daar staat de poll van de week in. Dat lijkt me hetzelfde als een vraag van de week. En we hebben elke dag ook al stelling, dusja. Ik zie het nut er niet van in.


    Open vraag.
    Zoals, waarom is de zon rond en niet vierkant. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    En waarom moest dit omhoog geschopt worden? --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Philantha schreef:
    Lijkt me wel leuk. Maar of het mogenlijk is? En wie maakt die vraag dan?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.