• Goed, Ik heb dus ook een nieuwe serie. Gebaseerd op twilight. Nu hoor ik jullie al denken; vast weer zo een afgezaagt kopieachtig-ding, maar hij is niet hetzelfde als het boek of de film [vind ik dan]. Ja, er komen een paar dezelfde personages in voor, maar het verhaal is helemaal anders.

    Mijn beschrijvinkje,;
    Liefde. Ik heb het mijn hele bestaan gekend, gegeven en gekregen van familie en vrienden. Maar nog nooit was het zo sterk, nooit eerder heb ik het door mijn aderen voelen stromen, nooit eerder is het in staat geweest mijn hart opnieuw te laten kloppen. Ja, ik heb vriendjes gehad, maar dit gevoel, dat kende ik niet. Maar ik kon het niet, ik mocht niet bij hem zijn. Het laatste wat ik wilde is Bella breken, in het toch al zo korte mensenleven dat ze nog voor zich had.

    Nou is mijn vraag dus, zou je hem willen proberen? Tips, mag je altijd geven, kritiek ook, zolang ik er maar ies mee kan =)

    http://www.quizlet.nl/serie/19924/immortality-aint-so-sweet-twilight/

    Kusje, Nienke


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Niemand? Ik weet dat het er maar een is, maar het voordeel daarvan is dan wel weer dat het niet zo heel alng in beslag neemt hem te lezen. (A)
    *puppyeyes*


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Titel gekozen door mij! :D Niet verzonnen.. Gekozen! x'D
    Dankje TommBomm! _O_


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Titel gekozen door mij! :D Niet verzonnen.. Gekozen! x'D
    Dankje TommBomm! _O_


    Dankjewel voor het kiezen van de titel <3


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Hij si echt super mooi! ik heb hem gelezen!


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!