• iedereen kent ze van de twilight saga
    maar er zullen weinig mensen zijn die weten dat ze echt bestaan weet ik klinkt ongeloofwaardig maar is echt waar ze zien er gewoon uit als mensen

behalve voor een kleine groep mensen waar ik liever niet dieper op in ga sorry :$

Misserrin

iemand kleineren online is ook pesten!!!

Tanzdiktator schreef:
    Nou je hebt ook wel van die vampierclans die echt mekaars bloed drinken. Kinda sick. Heb ooit eens zo'n site gelezen over mensen die daar ook serieus in geloven.

Ieuw. :o

@Misserrin: Bedoel je dat je echt gelooft in mensen die met Volle maan in wolven veranderen? ^^

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

ze kunnen alleen niet in een wolf veranderen het is puur hun gedrag dat veranderd
    en ze volgen hun doel voor kilometers

even een weetje ssssst sniet door vertellen hoor pleas

ben ooit achtervolgd door 3 van hun bang dat ik was het was 3 tegen 2 aaaah gelukkigh konden ik en een vriendin op tijd ontkomen

Misserrin schreef:
    ze kunnen alleen niet in een wolf veranderen het is puur hun gedrag dat veranderd
    en ze volgen hun doel voor kilometers

even een weetje ssssst sniet door vertellen hoor pleas

ben ooit achtervolgd door 3 van hun bang dat ik was het was 3 tegen 2 aaaah gelukkigh konden ik en een vriendin op tijd ontkomen

Vooral door wat je nu zegt, geloof ik je niet. Als zulke 'wolven' al zouden bestaan, denk ik dat ze in het bos zouden leven, als echt wilde-dieren gedrag.

Edit: sommige jongens kunnen zich inderdaad wolfachtig gedragen, maar dat hoeft nog niet te beteken dat ze echt een wolf zijn. Hoe zou je een wolf volgens jou dan moeten herkennen?

[ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 11:21 ]

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Als ze bestaan, stuur Jacob Black naar me toe.

- Ze bestaan niet man, dat is bijgeloof. :')

Big girls cry when their hearts are breaking

Sorry hoor maar hoe weet je dat het weerwolven waren? Mischien waren het gewone wolven? Als je al achterna bent gezeten dan...
    Wat je allemaa zegt klinkt erg ongeloofwaardig..

Me so good.

xSnoepjex schreef:
    (...)
    Sommigen kunnen ze nie voelen? Oke.....:'s weird,
    Zijn ze dan ook zo sexy als in de films?

nou nee het zijn gewoon jongens je weet wel die ook gewoon op de middelbare zitten

zulke jongens maar voor degene die ze kunnen voelen voelen meer dan dat

helaas:$

xJelena schreef:
    (...)
    Ieuw. :o

@Misserrin: Bedoel je dat je echt gelooft in mensen die met Volle maan in wolven veranderen? ^^

nee ze b;lijven gewoon jongens maar hun gedrag veranderd het wordt wolven gedrag

heb er een x een zien jagen man die was snel en ja ze jagen

xSnoepjex schreef:
    Sorry hoor maar hoe weet je dat het weerwolven waren? Mischien waren het gewone wolven? Als je al achterna bent gezeten dan...
    Wat je allemaa zegt klinkt erg ongeloofwaardig..

zelf weten ik kan ze voelen vandaar

dus vandaar :)

Als je bedoelt dat die Quilleutte of hoe je het ook schrijft stam bestaat dan heb je gelijk, want die bestaan. Maar het is niet zo dat ze kunnen "veranderen" in wolven, dat is gewoon puur bijgeloof. Er is daar zo'n film over gemaakt "Twilight in Forks" heet hij volgensmij en dan gaan ze vertellen over de legendes enz. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Mapangarapin schreef:
    (...)

Vooral door wat je nu zegt, geloof ik je niet. Als zulke 'wolven' al zouden bestaan, denk ik dat ze in het bos zouden leven, als echt wilde-dieren gedrag.

Edit: sommige jongens kunnen zich inderdaad wolfachtig gedragen, maar dat hoeft nog niet te beteken dat ze echt een wolf zijn. Hoe zou je een wolf volgens jou dan moeten herkennen?

goede vraag

wat ik nu ga zeggen klinkt ook ongeloofwaardig weet ik maar is wel waar

gedrag is heel dreigend ze voelen gevaarlijk je wordt overspoeld door een dreigend gevoel dat je in gevaar bent ze zijn nogal vasthoudend ze blijven hun doel kilometers volgen en worden niet moe

als je scand met je lichaam voelen ze het gelijk ze zijn het actiefst bij volle maan

meer volgd nog

weet zo gauw even niet meer

xoxooamy schreef:
    Als je bedoelt dat die Quilleutte of hoe je het ook schrijft stam bestaat dan heb je gelijk, want die bestaan. Maar het is niet zo dat ze kunnen "veranderen" in wolven, dat is gewoon puur bijgeloof. Er is daar zo'n film over gemaakt "Twilight in Forks" heet hij volgensmij en dan gaan ze vertellen over de legendes enz. (:

een die bedoel ik niet maar moet die film toch een x kijken dank je voor de tip

Ik geloof er niet in (:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Misserrin schreef:
    (...)

goede vraag

wat ik nu ga zeggen klinkt ook ongeloofwaardig weet ik maar is wel waar

gedrag is heel dreigend ze voelen gevaarlijk je wordt overspoeld door een dreigend gevoel dat je in gevaar bent ze zijn nogal vasthoudend ze blijven hun doel kilometers volgen en worden niet moe

als je scand met je lichaam voelen ze het gelijk ze zijn het actiefst bij volle maan

meer volgd nog

weet zo gauw even niet meer

Dat zouden ook normale, gevaarlijke jongens kunnen zijn. Die bestaan inderdaad ^^

Maar of het dan wolven zijn... Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat ze dan gewoon een beetje wolfachtig gedrag vertonen ofzo, maar echte wolven kan gewoon niet.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Mapangarapin schreef:
    (...)

Dat zouden ook normale, gevaarlijke jongens kunnen zijn. Die bestaan inderdaad ^^

Maar of het dan wolven zijn... Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat ze dan gewoon een beetje wolfachtig gedrag vertonen ofzo, maar echte wolven kan gewoon niet.

is de wereld net als bella zegt niet omringt door legendes en verhalen de meeste zijn toch waar

zou het niet kunnen dat dit verhaal ook waar is ?

Misserrin

Misserrin schreef:
    (...)
    is de wereld net als bella zegt niet omringt door legendes en verhalen de meeste zijn toch waar

zou het niet kunnen dat dit verhaal ook waar is ?

Misserrin

kleine vraag ben jij erg bijgelovig? (krul)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor