• het was eng in de winkel Claire's vandaag. er was een stukje met aleen justin bieber sieraden sleutel hanger buttons met een foto van zich zelf en met een tekst er op "i love justin" O.O hallo ego iemand iets te veel van zich zelf
    en ook ringen zo eng (6)
    wow JB heeft een grote ego Oo zouw hij iets te veel an zich zelf houden? maar er was bijna niks van verkochtxD(puh)


    Shoganai i ne~

    Juist ja..

    nu dat ligt niet aan hem claire's (bij ons) heeft ook zo een afdeling voor twilight enzo


    Change, the only good thing in this world.

    Of het is pas nieuw, of ze hebben bij gevult. Maar dan nog snap ik niet waarom iemand met een I love Justin ketting gaat rondlopen, maar goed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    indomptable schreef:
    nu dat ligt niet aan hem claire's (bij ons) heeft ook zo een afdeling voor twilight enzo

    echt =o ik ik wil zien 8D


    They fell in love, didn't they?

    Wat is daar eng aan, en doe eens normaal :8


    Stop wishing, Start doing..

    ehm hoezo heeft justinbieber dan een ego?
    dit noemen ze merchandising schat, ze verkopen dingen met bieber's naam erop, om meer geld te verdienen.
    Ik denk niet dat Justin zelf een button met zijn eigen hoofd erop zal dragen? Deze dingen zijn voor fans die zo gek op hem zijn dat ze die dingen gaan kopen.

    Persoonlijk zal ik zoiets dus never nooit kopen, ook al ben ik fan van zijn muziek.


    Alleen maar tranen van geluk

    Je hebt bij claire's van alles:
    Justin Bieber, Twilight, Alice in Wonderland, HSM, Hello Kity


    "Ignite, my love. Ignite."

    Serophina schreef:
    Wat is daar eng aan, en doe eens normaal :8

    als ik ineens een kop van iemand heel veel ziet

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 19:21 ]


    Shoganai i ne~

    Spain schreef:
    Of het is pas nieuw, of ze hebben bij gevult. Maar dan nog snap ik niet waarom iemand met een I love Justin ketting gaat rondlopen, maar goed.

    iemand van mij school loopt er mee rond o.O



    en eileen waarom zeg jij nooit iets tegen mij I-I


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    iemand van mij school loopt er mee rond o.O



    en eileen waarom zeg jij nooit iets tegen mij I-I

    srry zusie I-I


    Shoganai i ne~

    btw eileen het is de "claire" T-T dar is alles gek :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is dan een geniale zet van (naamgenoot) Claire's, want al die verliefde kalfjes kopen meteen de halve winkel leeg ;)


    ars moriendi

    Hestia schreef:
    btw eileen het is de "claire" T-T dar is alles gek :3

    nee, het is Claire's =P


    ars moriendi

    pffff


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Iel jakkiebah ._.


    Today will be Girl's Day party with you~