• Ik probeer hier niet beledigend over te komen ofzo, maar serieus, ik word sommigen hier op het forum écht spuugzat. Altijd maar tegen bepaalde personen ingaan, wat ze ook zeggen, goedschiks of kwaadschiks.
    /GetaLife

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 18:05 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vind ik ook. Maar ja wat doe je eraan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    270311 schreef:
    Ik word gek van alle topics over users die gek worden van andere users,mods, enz.
    Maarja, hun leven, ze doen wat ze willen doen, daar kan iemand anders weinig aan veranderen, denk ik.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    270311 schreef:
    Ik word gek van alle topics over users die gek worden van andere users,mods, enz.
    Maarja, hun leven, ze doen wat ze willen doen, daar kan iemand anders weinig aan veranderen, denk ik.


    Indeed!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kikkeli schreef:
    Vond ik ook al.

    Hestia schreef:
    ben met je eens.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Jij zegt nu wel dat je een hekel aan sommige van ons hebt. Maar misschien koesteren andere ook wel geïrriteerde gevoelens voor jou. We hebben nog altijd recht op vrije meningsuitingen en als je daar niet tegen kan moet je dat gewoon negeren, zo simpel is dat.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Agree, maar over wie heb je het dan?


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    Marauderette schreef:
    Jij zegt nu wel dat je een hekel aan sommige van ons hebt. Maar misschien koesteren andere ook wel geïrriteerde gevoelens voor jou. We hebben nog altijd recht op vrije meningsuitingen en als je daar niet tegen kan moet je dat gewoon negeren, zo simpel is dat.


    Olive

    Als ik tegen iemand inga dan doet ik dat meestal omdat ik vind dat die persoon echt fout zit, dat doe ik niet omdat ik die persoon niet mag. Als ik iemand niet mag en ik merk dat diegene gelijk heeft dan negeer ik diegene, immers heeft het dan geen zin om er tegenin te gaan.


    Life is hard and then we die

    270311 schreef:
    Ik word gek van alle topics over users die gek worden van andere users,mods, enz.

    Laat ze doen. Ik negeer het maar ik begrijp je wel (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik heb nog nooit een ruzie meegemaakt hier dus ja, haha. *Newbie*

    Ik zit nu al bijna twee jaar op Q en als ik een topic zie, en er is z'n discussie dan klik het meteen weg. Ik snap je best wel..

    Maar ieder heeft wel natuurlijk zijn eigenmening, niet rot bedoelt hoor..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    *zucht*
    Maak je toch niet zo druk.. -_-


    ars moriendi

    Ben t dr helemaal mee eens, sommige mensen zóeken hier echt ruzie.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..