• Ik probeer hier niet beledigend over te komen ofzo, maar serieus, ik word sommigen hier op het forum écht spuugzat. Altijd maar tegen bepaalde personen ingaan, wat ze ook zeggen, goedschiks of kwaadschiks.
    /GetaLife

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 18:05 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jep, vooral tegen de mods...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    270311 schreef:
    Ik word gek van alle topics over users die gek worden van andere users,mods, enz.
    Maarja, hun leven, ze doen wat ze willen doen, daar kan iemand anders weinig aan veranderen, denk ik.

    Ik kan wel een hele waslijst opzetten van mensen op Q waar ik over wil klagen, maar dat gaan we maar niet doen. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oké heb ik weer iets gemist? :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik kan wel een hele waslijst opzetten van mensen op Q waar ik over wil klagen, maar dat gaan we maar niet doen. ^^

    lol nieuwsgierig, sorry.


    No growth of the heart is ever a waste

    Even een compliment voor dat plaatje hé.
    Onder de tafel, nog nooit gekeken! ;o

    Maar volgens mij ga ik in het algemeen niet echt tegen anderen in omdat ik veelte heilig en goed daar voor ben muwuhhaahah -ego-


    Alleen maar tranen van geluk

    Kikkeli schreef:
    (...)Sommige users vinden iemand irritant, en ze gaan in op élke reactie die hun hebben. Dus ookal zeggen ze wat goeds of iets kleins, hebben ze er nog wat over te zeuren -.-

    Ah zo.
    Mwah, dat heb ik toch niet gemekt, maar dat zal dan wel aan mij liggen (:


    effort never betrays you

    Kikkeli schreef:
    Vond ik ook al.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik kan wel een hele waslijst opzetten van mensen op Q waar ik over wil klagen, maar dat gaan we maar niet doen. ^^

    Sorry, maar dan vind ik dat jij ook wel héél rap geirriteerd/kwaad bent op andere users


    i hate everyone

    haha dat plaatje ;o
    maar het is inderdaad zoals je zegt :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    MonUniverse schreef:
    (...)
    Sorry, maar dan vind ik dat jij ook wel héél rap geirriteerd/kwaad bent op andere users

    Dan ben ik dat toch lekker? Ik heb nog niemand gezien die er last van heeft en het me ook echt komt vertellen. Ja oké, dat kuttopic waarvan 3/4 over mij ging, maar via PB/GB heb ik het nog nooit gehoord.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 18:16 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Dan ben ik dat toch lekker? Ik heb nog niemand gezien die er last van heeft en het me ook echt komt vertellen. Ja oké, dat kuttopic waarvan 3/4 over mij ging, maar via PB/GB heb ik het nog nooit gehoord.

    Niet kwaad worden, bedoel het ook helemaal niet slecht. Maar als je een hele waslijst kan maken, ho, dan vind ik dat je wel rap mensen niet uit kan staan.


    i hate everyone

    MonUniverse schreef:
    (...)
    Niet kwaad worden, bedoel het ook helemaal niet slecht. Maar als je een hele waslijst kan maken, ho, dan vind ik dat je wel rap mensen niet uit kan staan.

    Omdat er hier nogal wat zitten die 24/7 ongesteld zijn. D:


    *insert philosophical cringe expression here*

    haha, ik snap wat je bedoeld, sommige mensen krijgen door bepaalde opmerkingen meteen heel wat teruggegooit, terwijl andere mensen mogen zeggen wat ze willen ;D

    Huh, wat heb ik gemist?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    270311 schreef:
    Ik word gek van alle topics over users die gek worden van andere users,mods, enz.
    Maarja, hun leven, ze doen wat ze willen doen, daar kan iemand anders weinig aan veranderen, denk ik.

    Exactly


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.