• hey, een vriendin kwam gisteren bij me slapen en ze vertelde me over haar droom. het was zo'n realistische droom dat ik er verbaast over was!! ik droom altijd over hele rare dingen zoals bv: we gaan met de klas op schoolreis naar een soepwinkel en plots verandert de soepwinkel in een aquarium en dan komen plots de ouders en broer van oude vriendin en die willen samen met mij skeletten van dino's gaan bekijken. egt zo vreemd!!

mijn vader vertelde me ooit eens dat hij in het begin van zijn droom op een glijbaan stond en dat hij heel zijn droom heeft zitten glijden van die glijbaan. er kwam gewoon geen einde aan. xD

wie heeft er ook al eens van die zulke vreemde dromen gehad of zijn het alleen maar realistische? hoe ging die droom dan?

I'm not crazy. My reality is just different than yours.

Ik heb altijd vrij abnormale dromen, haha (nerd)

Hope goes lost but never dies.

Bij mij is het altijd verschillend.(flower)

<3

Oke mijn droom(deze heb ik al een paar jaar geleden gedroomd en is me altijd bij gebleven):

Mijn zus mocht niet mee gaan dansen want ze had een wit elastiekje in en hij moest rood zijn. Toen zei mijn moeder: 'Dan gaan we naar de c1000 de kaboutertjes helpen.'
    Alleen toen gingen we daar kaboutertjes helpen alleen de c1000 leek eerder op een Zeeman dan op de echte C1000. Maar goed, elke nacht kwam een gemeene meneer en die onvoerde steeds kabouterjes. En toen ik zag dat er een ontvoerd werd... Werd ik wakker.

"Ignite, my love. Ignite."

Gisteren droomde ik dat ik Harry Potter was en dat Voldemort me wilde vermoorden. Is dat raar? ;D

Never run out of reasons to smile...

Ik droom meestal dingen die totaal onmogelijk zijn.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik droom nogal raar, als ik mijn droom onthoud dan.
    Maar oke, laatst had ik dus een nachtmerrie, is een keer wat anders. En die was een stuk realistischer op eens. Ik weet ook niet waar dat opeens vandaan kwam. Maar het heeft me wel inspiratie gegeven voor een verhaal.

If you don't live for something, you will die for nothing.

Wallflower schreef:
    Ik heb altijd vrij abnormale dromen, haha (nerd)

Your make-up is terrible

Ik heb altijd van die vage dromen.
    Maar mijn broer droomt vaak dat hij héél de tijd probeert iets in een kast te leggen, maar dat dat ding er dan telkens weer opnieuw uitvalt.
    En hij weet dat het op een bepaalde manier toch moet lukken, dus daarom blijft hij ook proberen.
    En dat vind ik dus best wel vaag.

effort never betrays you

January schreef:
    Ik heb altijd van die vage dromen.
    Maar mijn broer droomt vaak dat hij héél de tijd probeert iets in een kast te leggen, maar dat dat ding er dan telkens weer opnieuw uitvalt.
    En hij weet dat het op een bepaalde manier toch moet lukken, dus daarom blijft hij ook proberen.
    En dat vind ik dus best wel vaag.

dat is inderdaad wel vaag ja xD

I'm not crazy. My reality is just different than yours.

Ik heb laatst zo'n hippe (maar helaas onrealistische) droom gehad! Tom Kaulitz + mijn crush in RL kwamen er in voor Ö
    Maar over het algemeen heb ik bijna nooit dromen (die ik me herriner dan toch)

Sarah; Boefke is nen heten beer!

Toronto schreef:
    Bij mij is het altijd verschillend.(flower)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Optimistic schreef:
    Gisteren droomde ik dat ik Harry Potter was en dat Voldemort me wilde vermoorden. Is dat raar? ;D

Neu. Je bent gewoon bang voor je vijand ;)

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Nou... sinds ik in Thailand zit, droom ik opeens supervaak, meestal droomde ik echt nog maar 1 keer per maand. En mijn dromen slaan helemaal nergens op of gaan van het ene in het andere over en dan raak ik gewoon middenin mijn droom gefrustreerd dat ik het voorgaande nog niet heb afgemaakt (herkenbaar, want ik doe altijd hetzelfde met mijn verhalen, hahaha). Maar het is irritant.
    Droomde wel toen ik hier nog maar een maand was over mijn moeder. We waren opeens allemaal leuke en interessante dingen gaan doen, omdat ik "afscheid" van haar aan het nemen was. En toen ging ze dood O.o
    Bleek mijn moeder in die tijd dus in een keiharde burnout belandt te zijn.

Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

Ik droomde vannacht dat ik op school zat en me tas kwijtwas,
    dus rende ik naar buiten om hem te zoeken. Toen stond Damon Salvatore opeens voor Center Parks, ik liep naar hem toe om te vragen of hij me tas gezien had. Hij zei dat hij binnen lag en ik wou erna toe lopen, hield een vrouw me tegen en zei dat ik eerst 4 rondjes om het park heen moest rennen, nadat ik dat gedaan had gaf die Damon mij me tas, en toen liep ik samen met hem naar binnen -btw OMG- en toen gingen we PingPongen xD

Trust me. I'm the doctor

Ik heb ook vaak vreemde dromen.

De laatste tijd droom ik vaak dat ik een vriendje heb. En het zijn meestal verschillende jongens, die ik niet ken of nog nooit gezien heb :O Heb nu al 4x zo'n droom gehad in 1 week.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.