• Kinderachtige jongens in je klas, ;x . écht, zó irritant, ze zijn allemaal aan het veranderen en dat komt door één persoon. Hij is zo "De Leider". Als hij iets zegt doen ze het allemaal, Omdat hij z'n jaar opnieuw doet en dus een jaar ouder is denken ze dat, hij HET is. Pfft, we ergeren er ons dood aan! Ze proberen dan op te vallen in de les door de leerkracht tegen te spreken, spullen af te pakken, echt zo kinderachtig!
    Nah, hebben jullie ook dit probleem? _O_

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 17:26 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Nope, totaal niet.


    -

    Nee, onze klas is echt close.Maar we hebben ook zogenaamd een leider, een kapitein, een moeder en joker enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    nee, de meeste meisjes uit de klas zijn kinderachtig de jongens niet echt omdat bijna alle jongens dit jaar overdoen en dus een jaar ouder zijn.. xd

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 17:29 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    jah,
    onze quys zijn echt kleuters!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Nah, wij hebben een jongen die 2 jaar ouder is in de klas(volgend jaar zitten we in de 4e en mag hij autorijden ^^)
    Maar iedereen luistert naar de jongste, omdat hij de grootste bek heeft en de meeste onzin uitkraamt. :3
    Het is wel grappig, maar soms vervelend want de leraren komen nergens meer aan toe...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mijn klas bestaat uit:
    -Mensen die van vwo 2 naar havo 3 zijn gegaan
    -Mensen die op havo 3 zaten en zijn blijven zitten
    -Mensen die op vwo 3 zaten en zijn blijven zitten naar havo 3
    -Mensen die van andere scholen afkomen

    Dus bij mij valt dat niet op. xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja, heel irritant. -'


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    vorig jaar wel haha. toen zat ik nog in de derde en dan gingen ze afspreken om met elkaar te gaan 'spelen'. omg. ;0
    maar sinds de vierde zijn de klassen door elkaar gegooit, dus nu valt het wel mee. ;'D


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    De meeste lopen de hele tijd grapjes te maken die absoluut niet grappig zijn. Sommige anderen zijn dan wel weer normaal, maar die zijn ook 9 van de 10 keer ouder dan mij. (:

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 17:31 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee daar zijn wij te volwassen voor denk ik.
    De gemiddelde leeftijd hier is 19/20 dus ja, dan houdt die meeloperij wel zo'n beetje op over het algemeen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sesamestreet schreef:
    Ja, heel irritant. -'


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    euhm nooit last van gehad. Mijn klas was altijd zeer close, in ieder geval tot het 4e.

    Nu op de HBO was vorig jaar mijn klas close en dit jaar valt onze klas zo'n beetje uiteen... Allemaal groepjes etc.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Nee, maar ik zit ook al op het hbo. En er zitten maar 3 jongens in me klas.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    De meeste zijn wel gwn zegmaar. Maar er zitten ook wel wat 'kinderachtige' in mijn klas. x]

    Er zitten allemaal nerds bij mij in de klas dus ze zijn wel echt irritant soms. Maarja, dat heb je met VWO hè?


    love me for what I am, don’t hate me for what I’m not.