• daar ga ik vanavond heen.
    en ik heb er zn zin in :D


    en ik vroeg me af wie er ook heen gaat of hem al heeft gezien?


    we all deserve to die

    Ik heb hem niet gezien en ga hem ook niet zien. Ik ben een help op sokken als het om horror gaat (cat)

    1988 schreef:
    Ik heb hem niet gezien en ga hem ook niet zien. Ik ben een held op sokken als het om horror gaat (cat)

    Ik ook.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik wil hem zien. Maar de bioscoop laat me waarschijnlijk niet binnen omdat ik pas 15 jaar ben(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Ik wil hem zien. Maar de bioscoop laat me waarschijnlijk niet binnen omdat ik pas 15 jaar ben(cat)

    je kan het altijd proberen


    we all deserve to die

    1988 schreef:
    Ik heb hem niet gezien en ga hem ook niet zien. Ik ben een held op sokken als het om horror gaat (cat)


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik wil er wel heen, maar ik weet niet of ik ga


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    1988 schreef:
    Ik heb hem niet gezien en ga hem ook niet zien. Ik ben een help op sokken als het om horror gaat (cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga volgende week met een vriendin en een vriend. Lijkt me wel fucking awesome in 3D (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dude, na Saw III was ik het al zat. Die hele serie is zo uitgekauwd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Language schreef:
    Ik wil hem zien. Maar de bioscoop laat me waarschijnlijk niet binnen omdat ik pas 15 jaar ben(cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb nog géén enkele saw film gezien en ik ben dat ook niet van plan :') Al ga ik vanavond wel naar de cinema. Maar we kunnen niet kiezen welke film, hah


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    1988 schreef:
    Ik heb hem niet gezien en ga hem ook niet zien. Ik ben een help op sokken als het om horror gaat (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Omfg, 3D?


    No growth of the heart is ever a waste

    ga het dus echt wel kijken.


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    1988 schreef:
    Ik heb hem niet gezien en ga hem ook niet zien. Ik ben een help op sokken als het om horror gaat (cat)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.