• Hi,
    Soms kom ik op een profiel en vind ik die template zó kei mooi, zou het dan niet makkelijk zijn dat er een knop komt, 'wil je ook deze template' ofso? Ik bedoel; het is nogal moeilijk om een template te maken, soms ingewikkeld en het neemt veel tijd in.. Of misschien een paar standaard templates maken en dat je dan kan kiezen?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 11:22 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Maar dan kan nooit iemand meer een origineel template hebben?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hm, maar dat moet je het vind ik wel kunnen instellen als je niet wilt dat jou template 'gepikt' wordt.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, heb ik ook maar ja.. Misschien willen die mensen dat dan niet zoals Sesamestreet al zei.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 11:29 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Sesamestreet schreef:
    Hm, maar dat moet je het vind ik wel kunnen instellen als je niet wilt dat jou template 'gepikt' wordt.

    Die is goed!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 11:30 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Sesamestreet schreef:
    Hm, maar dat moet je het vind ik wel kunnen instellen als je niet wilt dat jou template 'gepikt' wordt.


    Ik denk eigenlijk dat iedereen z'n template in gaat stellen als Niet pikken graag, want ik zou het ook niet leuk vinden als ik vet veel moeite aan mijn template heb besteed en iemand gaat hem pikken.

    Ik ben dus eigenlijk tegen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dan moet er ergens wel iet vermeld worden -misschien in de template zelf ergens- van copyright '© template -user-'.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Quarterback schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk dat iedereen z'n template in gaat stellen als Niet pikken graag, want ik zou het ook niet leuk vinden als ik vet veel moeite aan mijn template heb besteed en iemand gaat hem pikken.

    Ik ben dus eigenlijk tegen. :Y)

    Hm, stiekem wel ja. xd


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Scandal schreef:
    Dan moet er ergens wel iet vermeld worden -misschien in de template zelf ergens- van copyright '© template -user-'.


    Als dat erbij komt, ben ik voor.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Oneens, dan is je template niet orgineel meer en het is best makkelijk hoor ^^


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Misschien moeten ze gewoon wat standaard templates hebben. Gewoon wat extra templates bijv. Een knalroze ofzo. Maar dat je ook nog je eigen kan maken (A)


    26 - 02 - '16

    Enmity schreef:
    (...)

    Als dat erbij komt, ben ik voor.


    Has no one told you she's not breathing?

    ik ben voor, als je kan instellen dat je het niet kan jatten. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Quarterback schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk dat iedereen z'n template in gaat stellen als Niet pikken graag, want ik zou het ook niet leuk vinden als ik vet veel moeite aan mijn template heb besteed en iemand gaat hem pikken.

    Ik ben dus eigenlijk tegen. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scandal schreef:
    Dan moet er ergens wel iet vermeld worden -misschien in de template zelf ergens- van copyright '© template -user-'.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Nee, het is niet leuk als jij een template hebt gemaakt (met moeite bijv) en dan zie je dalijk half Quizlet met jouw template bijvoorbeeld


    (Be)lieve in (you)rself