• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die liegen verdienen geen vrienden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet niet. Als je liegt over waar je woont, wie je familie is, over je relatie, vrienden. Dan vind ik dat wel eens heel erg ver gaan. En dat is grof tegenover je familie en vrienden, dus dat vind ik wel dat je hen niet verdient. Of ik zou het alleszins snappen moesten ze je niet meer hebben.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mosseljongen schreef:
    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.


    Hope goes lost but never dies.

    iedereen liegt toch wel eens?? oneens dus


    A woman's best make up is her smile

    Ik ben benieuwd hoeveel ego's ik ga vernietigen als ik EENS zeg. :')


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Mosseljongen schreef:
    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat zou dan een lekker sociale wereld zijn


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    WBitch schreef:
    Oneens. Iedereen vertelt weleens een leugen om best wil. En iedereen verdient een vriend.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ligt eraan waarover...


    "Nabikanai Nagasarenai Yo, Ima Kanjiru Koto Ni Sunao De Itai No"

    Mensen die liegen verdienen geen vrienden?

    Klopt, wat heb je nou aan een chronische leugenaar als vriend?!!?!
    ^^'


    I am loyal because I'm simply raised that way.

    WBitch schreef:
    Oneens. Iedereen vertelt weleens een leugen om best wil. En iedereen verdient een vriend.


    agree

    Zo erg oneens!
    Mensen vertellen gemiddelt 5 leugens per dag!
    Dan heb je of mensen die heeeeeeeeeeel snel liegen of zou bijna niemand vrienden verdien.
    Trouwens iedereen in Nederland (en ik denk ook wel in België) heeft wel eens over Sinterklaas gelogen. En soms weet je niet eens dat je liegt!
    Gemene mensen verdienen geen vrienden!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik lieg ook wel eens(A)

    Een Leugentje voor best wil he(duivel)

    en zonder leugens is de wereld ook niet leuk mee:Y)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Mosseljongen schreef:
    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    sommige vertellen gewoon leugens om anderen te beschermen tegen de waarheid. dus oneens


    Change, the only good thing in this world.

    WBitch schreef:
    Oneens. Iedereen vertelt weleens een leugen om best wil. En iedereen verdient een vriend.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!