• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die liegen verdienen geen vrienden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jabberwocky schreef:
    Oneens. Mensen liegen door onzekerheid of angst, of misschien wel om bestwil.

    Mosseljongen schreef:
    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.


    Bad decisions make good stories.

    Mosseljongen schreef:
    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jabberwocky schreef:
    Oneens. Mensen liegen door onzekerheid of angst, of misschien wel om bestwil.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Scandal schreef:
    Hangt van de leugen af. Een leugentje om bestwil mag af en toe. Tegen een kind van 5 jaar ga je niet zeggen dat zijn ouders doodgeschoten zijn ofzo. Kleine kindjes geloven ook maar in Sinterklaas, Paashaas en weet ik veel wat alleen maar omdat de volwassen dat vertellen en dus eigenlijk liegen.

    Leugens rond vreemd gaan en bedriegen zijn dan wel weer erg. Voor mijn part mogen zulke mensen vriendloos zijn.


    Whatever '

    oneens! iedereen liegt in zijn leven minstens wel 1 keer dus dan zou niemand
    vrienden hebben


    i have a busy life

    Oneens, liegen is menselijk. Tenzij je hele grote dingen gaat lopen faken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mosseljongen schreef:
    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hangt af waarom je liegt.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Niet mee eens, we liegen allemaal wel eens, hoe hard je het ook ontkent.


    Life is hard and then we die

    Mosseljongen schreef:
    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jabberwocky schreef:
    Oneens. Mensen liegen door onzekerheid of angst, of misschien wel om bestwil.

    het hangt sterk van het soort liegen af, maar ik denk dat je in de meeste gevallen gewoon vrienden verdiend. sommige mensen hebben gewoon niet eens door dat ze liegen en anderen is voor eigen bestwil ... maar zeg maar liegen om ze dan te laten stikken of zo is wat anders :'D



    en daar bij liegt iedereen wel is neem ik aan :D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 15:27 ]


    When things don't go right, turn left.

    iedereen liegt wel eens
    iedereen verdient vrienden


    I'm a butterfly.

    Mosseljongen schreef:
    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.


    Life is a beautiful struggle