• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die liegen verdienen geen vrienden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.

    Mosseljongen schreef:
    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.


    Only losers can act the way you do

    iedereen vertelt leugens, niet alleen om zichzelf, maar ook om anderen te beschermen. dus, niet mee eens.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Oneens. Iedereen vertelt weleens een leugen om best wil. En iedereen verdient een vriend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    Oneens. Iedereen vertelt weleens een leugen om best wil. En iedereen verdient een vriend.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oneens. Mensen liegen door onzekerheid of angst, of misschien wel om bestwil.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hangt van de leugen af. Een leugentje om bestwil mag af en toe. Tegen een kind van 5 jaar ga je niet zeggen dat zijn ouders doodgeschoten zijn ofzo. Kleine kindjes geloven ook maar in Sinterklaas, Paashaas en weet ik veel wat alleen maar omdat de volwassen dat vertellen en dus eigenlijk liegen.

    Leugens rond vreemd gaan en bedriegen zijn dan wel weer erg. Voor mijn part mogen zulke mensen vriendloos zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jabberwocky schreef:
    Oneens. Mensen liegen door onzekerheid of angst, of misschien wel om bestwil.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    WBitch schreef:
    Oneens. Iedereen vertelt weleens een leugen om best wil. En iedereen verdient een vriend.


    None but ourselves can free our minds.

    Dan verdient niemand vrienden.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens.
    Omdat je soms leugens verteld voor je eigen veiligheid of die van anderen. Omdat je bang bent voor de waarheid.
    Iedereen verdient een vriend, vind ik.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Mosseljongen schreef:
    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Mosseljongen schreef:
    Nee. Iedereen liegt wel eens, dus dan zou iedereen vriendloos worden. Dat zou ook niet al te best zijn.


    effort never betrays you

    Nee. Liegen is niet altijd slecht.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ligt eraan waar je over liegt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.