• Mijn eerste cover ooit gemaakt, wat vind je? :'D
    http://es.tinypic.com/view.php?pic=25aja01&s=7

    Joszie schreef:
    Leuk hoor (:
    Mijn photofiltre programma is verlopen asldfkjasf :X


    Die van mij heb ik echt al maanden. o.o Volgen mij heb je dan Photofiltre studio gedownload. Je hebt ook een normale die je hebt zolang je wilt.

    @Sorry voor bumpen D:!

    Wauw, die is echt zo mooi. :o Dat wil ik dus ook kunnen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ;l het lukt me maar niet op te blenden, ik heb echt 100derdn tutorials op youtube gekeken. Maar het plaatje wil niet mengen of hij gaat er helemaal overheen en dan zie je het oude plaatje niet meer.. ARGH!:Y)

    awakening schreef:
    ;l het lukt me maar niet op te blenden, ik heb echt 100derdn tutorials op youtube gekeken. Maar het plaatje wil niet mengen of hij gaat er helemaal overheen en dan zie je het oude plaatje niet meer.. ARGH!:Y)


    Maar als je een plaatje over een ander plaatje doet en die dan vervaagt zie je die eronder ook nog. Dat heb ik ook gedaan c:

    Jimmyvana schreef:
    (...)

    Maar als je een plaatje over een ander plaatje doet en die dan vervaagt zie je die eronder ook nog. Dat heb ik ook gedaan c:


    :9~ hoe doe je dat vervagen?

    awakening schreef:
    (...)

    :9~ hoe doe je dat vervagen?


    Vervagen of doorzichtig maken? Want doorzichtig maken moet je dubbelklikken op een geselecteerd plaatje en dan kun je het instellen

    He bah 't lukt niet.. maar iig bedankt :)

    awakening schreef:
    He bah 't lukt niet.. maar iig bedankt :)


    Jammer, als je een keer een uitgebreide uitleg wilt kun je het vragen :'D

    awakening schreef:
    He bah 't lukt niet.. maar iig bedankt :)


    Welk programma gebruik je dan? Want bij de meeste programma's moet je 'plakken speciaal' gebruiken om te blenden.
    En bij sommige programma's, GIMP ofzo, kun je gewoon de laag die eroverheen ligt instellen op transparantie :)

    Jimmyvana schreef:
    (...)

    Die van mij heb ik echt al maanden. o.o Volgen mij heb je dan Photofiltre studio gedownload. Je hebt ook een normale die je hebt zolang je wilt.

    @Sorry voor bumpen D:!


    Ja ik heb die Photofiltre X ofzo. Maar als ik de gewone ging downloaden, dan kon ik niet doen wat ik wilde doen. Zeg maar XD

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 16:56 ]


    JDN.

    Welke site kan je downlouden dan?


    Echt een mooie foto:D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.