• Hij had beloofd dat als hij dit keer naar Nederland komt, hij geen cadeau's mee zou nemen (God, dat duurde me lang voor hij daar aan overgaf!) ... Toen hadden w ehet er heel lang niet over en nu zegt 'ie net ineens dat 'ie m'n cadeautjes al gekocht had. Dus werd ik 'boos' en verdween 'ie om ze te pakken en zegt 'ie zo van: 'Omdat ik weet dat je geloofd...' en toen had ik zoiets van 'Oh dear...' & toen liet 'ie een súpermooi kettinkje zien met een heel mooi kruisje van zilver met een blauwe steen en een bijpassende armband.
    Echt, ik kon hem wel wurgen omdat hij niet luistert, maar ik was zó verterd toen ik dat lieve en trotse koppie erbij zag en eraan dacht hoe lief hij aan me gedacht had! :9~

    Wie heeft nog meer een héél lief vriendje?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mungojellie schreef:
    :9~:9~ Wat lieeef.
    Nee ik heb geen lief vriendje. Maar ik wil wel zo'n lief vriendje als de jouwe ;D


    Hope goes lost but never dies.

    Wat super leuk!
    Ik heb ook een heel lief vriendje. Toen we vorig jaar 3 maanden hadden had ie 2 súper dure kettinkjes laten maken met onze namen erin. Ik had m voor gek uitgemaakt omdat ie zoveel geld uitgaf, maar ik kon m wel doodknuffelen. Damn wat was ik er blij mee. Nu nog steeds hoor (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat lief :'D
    Ik heb ook zo'n lief vriendje ja haha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Qlimax schreef:
    Wat super leuk!
    Ik heb ook een heel lief vriendje. Toen we vorig jaar 3 maanden hadden had ie 2 súper dure kettinkjes laten maken met onze namen erin. Ik had m voor gek uitgemaakt omdat ie zoveel geld uitgaf, maar ik kon m wel doodknuffelen. Damn wat was ik er blij mee. Nu nog steeds hoor (:

    Hihi, dat heeft mijn vriendje ook gedaan maar dan bij een half jaar :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind je vriendje trouwens schattig :9~