• Dus even respect.
    Vond het wel aardig van mezelf, sinds een paar dagen slaap ik bij mijn broer en aangezien hij nog niet thuis is dacht ik laat ik maar eens beginnen met schillen.

    Doen jullie dat soort dingen ook wel eens.?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vaker vraagt mijn vader of ik dat soort dingen wil doen en dan doe ik het ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha ja. Ik vind dat wel leuk om te doen.


    Your make-up is terrible

    Op school. x]
    Ik schil niet graag aardappels, ben eerder een dessertenmaker. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik stofzuig uit mezelf wel eens de hele bovenverdieping als ik toch bezig ben mijn kamer te stofzuigen. Maar verder niet echt ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik maak wafels enzo =D Serieus ik heb er daarnet, omdat ik er zin in had en mijn moeder ook (Ze is zeg maar ziek), gebakken =D En nee, niet uit een pakje
    Euhm soms moet ik afwassenen zo dus dat doe ik ook wel is. Soms poets ik mee, mijn moeder stofzuigt en ik er achter met de dweil ^^ Dat is veel leuker dan stofzuigen. En gisteren heb ik de Kerstboom afgebroken + op het balkon (Ik woon in een appartement) gezet, mijn moeder mag namelijk niet heffen enzo en mijn stiefpa was niet thuis dus moet ik het doen. De naaldjes van de boom hingen in mijn haar >.<
    En soms, heel soms, help ik met eten maken. Heb ook al is zelf eten gemaakt, dat moet ik nog is doen. Om een of andere reden zorgt koken er voor dat ik rustig wordt =D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 16:40 ]


    Live life limitless.

    Assassin schreef:
    Haha ja. Ik vind dat wel leuk om te doen.

    nee
    ik doe niets wat met eten klaarmaken te maken heeft, dan mislukt het toch altijd...
    ik moet meetsal boodschappen doen of stofzuigen , en al die shit


    Me so good.

    Da's tegenwoordig mijn taak. 8D
    Ik haat het alleen dat die patatten altijd zo koud zijn. ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik hoef thuis helemaal niets te doen. Het laatste wat me vader vroeg me te doen is mijn kamer opruimen. wij hebben thuis twee au pairs die alles doen, dus dat is wel handig. en wij hebben niet iets als koken op school ofzo :P


    you only live once

    ja maar ik ga eerder stofzuigen of de hond uitlaten

    ik kan geen eens een appel schillen? dus nee.huhu


    Alleen maar tranen van geluk

    Omg. lol. Ik zat net nog te denken om op mijn twitter te zeggen: Aardappels schillen. Heb net ook aardappels geschilt. x]

    Xies.

    Ik heb twee keer in mijn leven aardappels geschild en sindsdien wilt mijn moeder niet eens dat ik het ooit nog doet want ik schil de halve aardappel weg.


    Don't dream your life, but live your dream!