• Bij het chemisch bedrijf Chemie-Pack op industrieterrein aan de Vlasweg in Moerdijk woedt woensdagmiddag een zeer grote brand. Dat heeft een politiewoordvoerder woensdag gezegd. Volgens een ooggetuige reiken de vlammen tot wel 40 meter hoog. Het is nog onbekend of er gewonden zijn.
    De rookwolken zijn van verre zichtbaar, aldus getuigen. ,,Een grote wolkpluim'', aldus een. De rook waait naar het noorden, aldus een andere getuige, richting het Hollands Diep. Bij naastgelegen bedrijven zijn ontruimingen aan de gang. Het gaat om een bedrijf dat chemische producten bewerkt en verpakt, Chemie-Pack. Het bedrijf telt ongeveer vijftig medewerkers. In het complex worden onder andere brandbare, giftige en bijtende stoffen opgeslagen. Brandweerkorpsen uit de hele streek zijn gealarmeerd.
    De rookwolken hangen al boven het dorp Moerdijk en trekken richting Dordrecht en Sliedrecht. In onder meer het het zuiden van Dordrecht en oostenlijk deel van de Hoeksche waard zijn de sirenes afgegaan en wordt mensen aangeraden om ramen en deuren te sluiten. In de regio Dordrecht wordt de kwaliteit van de lucht gemeten.



    Ik keek net dus uit mijn raam, allemaal zwarte wolken langs mijn huis. Ik heb dus maar even elk rooster, raam deur, zelfs de klepper, helemaal dicht gedaan. Ik vind het eng want ik ben alleen thuis, haha.
    Nog iemand die het langs zijn huis ziet zweven?

    nope, maar ik had een paar weken geleden het gemeentehuis in brnad, maar dat is niks vergeleken wat er bij jou is ! O;


    Me so good.

    Nee.

    Wij hadden dat met een brand in een loods ofzo vet ver weg, kon je op school helemaal zien ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, woon er ook niet in de buurt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is nu op RTL7, haha. Kijken allemaal (cat)

    Wow, dat is echt een grote en erge brand!
    ik heb de tv meteen aangezet, haha;p

    http://www.nu.nl/binnenland/2397766/grote-brand-in-gemeentehuis-voerendaal.html
    daarbij is de brand bij mij in de straat een paar weken geleden echt helemaal niets bij nu ik die terugkijk O:


    Me so good.

    Ik zie het op tv nu ja.
    Het schijnt dat er een luchtalarms is afgegeven?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zie het op tv nu ja.
    Het schijnt dat er een luchtalarms is afgegeven?

    Ja, in een aantal delen ja. In mijn wijk dan weer niet, terwijl ik toch echt zwarte wolken rond mijn huis zie (cat)

    1988 schreef:
    (...)
    Ja, in een aantal delen ja. In mijn wijk dan weer niet, terwijl ik toch echt zwarte wolken rond mijn huis zie (cat)

    wat dom dat het luchtalarm niet afgaat ;s
    bij ons toen ook al niet.
    nounou, ik vind toch dat ze meer om de gezondheid van de inwoners moeten denken..


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    wat dom dat het luchtalarm niet afgaat ;s
    bij ons toen ook al niet.
    nounou, ik vind toch dat ze meer om de gezondheid van de inwoners moeten denken..

    Oh, ik hoor net van wel. Ik had het blijkbaar gemist, haha.

    1988 schreef:
    (...)
    Oh, ik hoor net van wel. Ik had het blijkbaar gemist, haha.

    haha, dan moeten ze dat alarm maar harder zetten:Y)


    Me so good.

    Haha x'D Het word steeds erger.


    Your make-up is terrible

    Ik hoor net dat die wolk nu onze kant opkomt.


    Your make-up is terrible

    De laatste keer dat er bij ons in de buurt een brand was die het nieuws haalde stond de TU bouwkunde in de fik. (Ik woon in Delft)


    Alis volat propriis

    Dat is dus niet eens zo heel ver bij mij uit de buurt...


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb het Alarm nog niet horen afgaan, hiet in Barendrecht,

    Ik ga maar eens mn vrienden in de hoeksewaard smsen hoe het daar is..


    I've never told a lie, and that makes me a liar.