• woensdag 5 januari: Barça 22:00, Arsenal 19:45. - Alleen Engeland heeft geen wintertijd, dus dat wordt denk ik 20:45 -

Dus praat maar weer gezellig mee over voetballers/wedstrijden etc. _O_

EDIT: Amber @ Mevrouw Messi. Opent het volgende El Clásico topic. (nerd)

[ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 21:41 ]

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Aegis schreef:
    (...)
    Nee maar 16 februari is op een woensdag? Dus het kan wel, maar ik ben bang want die dag heb ik All Time Low concert en ik wil eigenlijk niks missen, haha. :'D

Ik las verkeerd (ik dacht Januari), hij is wel op de 16 februari. Maar die van 8 Maart kun je dan wel zien, denk ik.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Spain schreef:
    (...)

Ik las verkeerd (ik dacht Januari), hij is wel op de 16 februari. Maar die van 8 Maart kun je dan wel zien, denk ik.

ja, daar was ik dus al bang voor. Najaa, ik heb mijn telefoon met twitter dus dat komt wel goed. (:
    & ja, die ga ik echt niet missen haha. :9~

Hope goes lost but never dies.

Aegis schreef:
    (...)
    ja, daar was ik dus al bang voor. Najaa, ik heb mijn telefoon met twitter dus dat komt wel goed. (:
    & ja, die ga ik echt niet missen haha. :9~

Ik zou echt balen als ik het zou missen. Ik zit die 2 avonden met me neus tegen de tv aangedrukt. Maar jij gaat dan wel naar ATL, wat ik ook wil.

Jullie wisten zeker allang dat Ramos ook met een journaliste een relatie heeft -stond vandaag in de krant-

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Auditore schreef:
    Jullie wisten zeker allang dat Ramos ook met een journaliste een relatie heeft -stond vandaag in de krant-

Jep. Ik heb zo het idee dat dat komt door Sara Karbonade van Iker. Dat zij hun heeft gekoppeld.

Spain schreef:
    (...)

Jep. Ik heb zo het idee dat dat komt door Sara Karbonade van Iker. Dat zij hun heeft gekoppeld.
    Carbonero (:

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

Ik noem haar Sara spaghetti, want ik verwarde haar achternaam met Sara carbonnada. 8d

OhmyhotGeryPiqueseksgod!
    Jullie moeten me helpen met een zeeer grote beslissing!
    Ik mag van mijn mama eindelijk een Piquetrui! Maar nu moet ik dus de keuze maken uit;
    1. Ik betaal 90€ voor de trui en de verzendkosten maar dan weet ik wel zeker dat ik een vrouwenmaat heb en de juiste maand alleen weet ik niet precies wanneer die dan geleverd worden. 
    Of
    2. Ik betaal maar 60€ omdat een collega van mijn mama naar Barcelona gaat en er eentje voor mij wilt kopen zodat ik de verzendkosten niet moet betalen maar dan moet ik wel nog wachten tot mei ö

Help me, want ik weet het echt niet! :(

Geen idee of jullie m'al gezien hadden.
    Fernando and his baby boy <3
    Haha, kvind t'echt een droppie.
    Hij kijkt wel boos D;
    :9~

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Absolution schreef:
    Hij kijkt wel boos D;
    Hahahahahaha dat kan kleine Leo niet zijn want Nando had bruin haar toen zijn zoon geboren werd en heeft nog altijd blond haar. Volgens mij is het nog een oude foto van Nora ofzo..

Absolution schreef:
    Hij kijkt wel boos D;

Dat is Nora. =)

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Marauderette schreef:
    (...)Carbonero (:

Weet ik, maar ik noem haar Karbonade (:

Hehe die Karbonade is best grappig bedacht:Y)

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Marauderette schreef:
    OhmyhotGeryPiqueseksgod!
    Jullie moeten me helpen met een zeeer grote beslissing!
    Ik mag van mijn mama eindelijk een Piquetrui! Maar nu moet ik dus de keuze maken uit;
    1. Ik betaal 90€ voor de trui en de verzendkosten maar dan weet ik wel zeker dat ik een vrouwenmaat heb en de juiste maand alleen weet ik niet precies wanneer die dan geleverd worden. 
    Of
    2. Ik betaal maar 60€ omdat een collega van mijn mama naar Barcelona gaat en er eentje voor mij wilt kopen zodat ik de verzendkosten niet moet betalen maar dan moet ik wel nog wachten tot mei ö

Help me, want ik weet het echt niet! :(

Ik zou wachten, en dan doe je die 30 euro in een spaarpot. En dan heb je al wat geld voor een volgend shirt. Vooral omdat je niet weet hoe lang het duurt voordat hij gelevert zal worden.
    Ik heb geluk want ik ga neppe voetbalshirts kopen in Turkije in mei. Dan heb ik er 5 voor 60 (:

Blaugrana schreef:
    (...)

Dat is Nora. =)

Echt? haha ik faal ;x
    Der stond dat t'zen zoontje was.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind