Ja, vond ik ook. Want door spelers als Xavi en Andres gaan spelers als Messi geweldig voetballen. Ik zeg niet dat Messi niet goed is, maar hij wordt geweldig door hun.
Voetbalers worden op hun goals beoordeeld. Messi zou Ballon D'Or niet gewonnen hebben als hij een verdediger of keeper was geweest..
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.
Ja, vond ik ook. Want door spelers als Xavi en Andres gaan spelers als Messi geweldig voetballen. Ik zeg niet dat Messi niet goed is, maar hij wordt geweldig door hun.
Dat is wel zo, want in de Telegraaf met het interview met Messi stond ook al dat zijn kwaliteiten bij het Argentijnse team minder naar voren kwam dan bij Barça.
Waarom weet ik dit? Ik houd niet van Barça
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
Vanavond moet Barça weer, yey, maar kan ik waarschijnlijk niet zien omdat ik er morgen vroeg weer vroeg uit moet. #buh. En Arsenal moet vandaag of morgen?
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
Blaugrana schreef: Vanavond moet Barça weer, yey, maar kan ik waarschijnlijk niet zien omdat ik er morgen vroeg weer vroeg uit moet. #buh. En Arsenal moet vandaag of morgen?
Ik kan ook niet kijken omdat mijn pc veeeel te traag is. Die laat die streams echt zeer traag. Tegen dat mijn stream volledig open staat is de match gedaan x_X
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.