• Ja ik HOU van mijn nieuwe lerares Frans, eerst had ik een stomme lul en die meot nu weg, wat ik zó leuk vind en nu hebben we een lerares gekregen die heel grappig nederlands praat.
    & het geweldige nieuws is dat ze medelijden met ons kinderen heeft omdat we zoveel huiswerk krijgen! Dus zei ze dat ze niet veel huiswerk gaat opgeven(: iedereen meteen luisteren naar haar.
    Zegt ze ook dat de Vocabulair erg veel is, wij allemaal knikken, zegt ze dat ze ons wel vertelt welke woorden er ongeveer in het proefwerk voorkomen (;
    & ze zegt dat ze de Franse zinnetjes die we altijd in onze kop moesten stampen, onzin vond en dat ging vragen aan de directeur of ze dat niet konden afschaffen omdat we het toch weer vergeten en het eigelijk gaat over de zinsopbouw ofzoiets.
    Omg, ik HOU van haar,
    ze is ook erg lief en we zeiden dat ze morgen alleeen maar Atheneum klas heeft omdat Gymnasium latijn heeft, zei ze zo: O dat wordt gezellig.

    Ik ben beneiuwd wat we morgen gaan doen, hopelijk gaan we weer de hele les kletsen (:
    & in die 10 minuten dat ze wat ging uitleggen over Frans, snapte ik ALLES
    ik hou echt van haar, nu haal ik geen 1 meer, want ze geeft dus geen onverwachte so's.

    ik aanbid haar_O__O__O__O__O_
    ze is mijn grote voorbeeld, als lerares wil ik net zoals haar worden O;
    (als ik lerares zou worden;p)


    lol


    Me so good.

    Destroya schreef:
    Ik had zo een docent voor engels.
    Je ging die les in en dan ging je praten, muziek luisteren, schreeuwen, op het bord tekenen enzo, je hoefde NOOIT iets bij hem te doen. We kregen nooit huiswerk en hij gooide vaak met dingen enzo. Hij zei ook van: 'Achja, ik haat kinderen en school, maar het betaald goed.'

    Ik mis hem ;~;

    haha, lijkt me wel een leuke leraar (:
    maar vorig jaar voor Engels had ik een enge gast, hij schold ons uit en sommige kinderen gingen huilend naar huis, alleen ik en een paar vriendinnen en een paar jongens bleven zitten en terug schreeuwen :x


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    "leraren zijn net schilderijen, ophangen die boel"

    Leraren ZIJN gewoon KLOOTZAKKEN

    Inderdaad, maar hij is gewoon erg. Hij geeft me strafstudies omdat ik mijn toets vergeet te laten handtekenen en omdat ik m'n oefeningen niet af heb. En in België hebben/hadden we zo'n programma 'Boer zkt vrouw' -ik weet niet of je zelf van België kent of van Nederland, ik denk dat ze dat programma in Nederland niet hebben-. Zegt ie in de klas tegen mij 'Jij zou goed passen in dat programma, Boer zkt vrouw' waarmee hij dus bedoelde dat ik een boerin ben... en dan zegt hij ook dat ik alleen in school zit om m'n broek te slijten en dat ik teveel schmink draag. 'Verven' noemt hij het dan. En tegen een vriend van me; hij zei iets, ik weet niet meer wat, zegt hij 'jaa, sebiet een nekslag'.
    Hijs echt een klootzak. En hij is een racist.


    None but ourselves can free our minds.

    omg jaloers :O
    ik wil ook zo'n docent :O

    Successful schreef:
    (...)
    Inderdaad, maar hij is gewoon erg. Hij geeft me strafstudies omdat ik mijn toets vergeet te laten handtekenen en omdat ik m'n oefeningen niet af heb. En in België hebben/hadden we zo'n programma 'Boer zkt vrouw' -ik weet niet of je zelf van België kent of van Nederland, ik denk dat ze dat programma in Nederland niet hebben-. Zegt ie in de klas tegen mij 'Jij zou goed passen in dat programma, Boer zkt vrouw' waarmee hij dus bedoelde dat ik een boerin ben... en dan zegt hij ook dat ik alleen in school zit om m'n broek te slijten en dat ik teveel schmink draag. 'Verven' noemt hij het dan. En tegen een vriend van me; hij zei iets, ik weet niet meer wat, zegt hij 'jaa, sebiet een nekslag'.
    Hijs echt een klootzak. En hij is een racist.

    jezus, wat een lul. Kun je niet naar je mentor ofzo gaan?
    En ja, Boer Zoekt Vrouw hebben we ook in NL ;P


    ars moriendi

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    je maakt me echt nieuwsgierig naar zijn uiterlijk, wij hebben ook wel een paar lekkertjes rondlopen^^
    :$

    Haha, ik weet het nog heel goed omdat hij echt hero van de brugklas was destijds :') felblauwe ogen, blond haar, en vooral heel spontaan en met humor :')


    ars moriendi