• Ja ik HOU van mijn nieuwe lerares Frans, eerst had ik een stomme lul en die meot nu weg, wat ik zó leuk vind en nu hebben we een lerares gekregen die heel grappig nederlands praat.
    & het geweldige nieuws is dat ze medelijden met ons kinderen heeft omdat we zoveel huiswerk krijgen! Dus zei ze dat ze niet veel huiswerk gaat opgeven(: iedereen meteen luisteren naar haar.
    Zegt ze ook dat de Vocabulair erg veel is, wij allemaal knikken, zegt ze dat ze ons wel vertelt welke woorden er ongeveer in het proefwerk voorkomen (;
    & ze zegt dat ze de Franse zinnetjes die we altijd in onze kop moesten stampen, onzin vond en dat ging vragen aan de directeur of ze dat niet konden afschaffen omdat we het toch weer vergeten en het eigelijk gaat over de zinsopbouw ofzoiets.
    Omg, ik HOU van haar,
    ze is ook erg lief en we zeiden dat ze morgen alleeen maar Atheneum klas heeft omdat Gymnasium latijn heeft, zei ze zo: O dat wordt gezellig.

    Ik ben beneiuwd wat we morgen gaan doen, hopelijk gaan we weer de hele les kletsen (:
    & in die 10 minuten dat ze wat ging uitleggen over Frans, snapte ik ALLES
    ik hou echt van haar, nu haal ik geen 1 meer, want ze geeft dus geen onverwachte so's.

    ik aanbid haar_O__O__O__O__O_
    ze is mijn grote voorbeeld, als lerares wil ik net zoals haar worden O;
    (als ik lerares zou worden;p)


    lol


    Me so good.

    Zo was mijn lerares in de derde ook ;_; Ik mis haar ;_;

    ik wil ook zo'n docent! -cryy-


    it's so empty living behind these castle walls

    Leuk (:
    Ik heb ook een geweldige lerares voor nederlands _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat had ik met Aardrijkskunde, die gast gooide met z'n spullen, werd ontslagen en toen kregen we een nieuwe gast die heel awesome leek, totdat ik alle plaatsnamen van A t/ N uit de atlas moest overschrijven, "CRAP"... xD

    Zo'n franse lerares had ik ook_O_


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik wil ook zo'n leraar/lerares hebben!! *jank*
    onze franse leraar is 1 en al BORING!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 18:46 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Mijn leraar Frans is een klootzak. En hij haat me, als hij me kan kloten doet hij het ook.


    None but ourselves can free our minds.

    Mississippi schreef:
    ik wil ook zo'n docent! -cryy-


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Mississippi schreef:
    ik wil ook zo'n docent! -cryy-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    LadyGreen schreef:
    ik wil ook zo'n leraar/lerares hebben!! *jank*
    onze franse leraar is 1 en al BORING!

    nou mijn vorige leraar was erger, en saai en gemeen

    hij praate dolgraag over kinderen waarvan de handen werden afgehakt en beschreef hoe zijn vriend een knijn slachtte -.-'
    alsof wij de details willen horen?
    &
    leraren zijn altijd saai, meestal dan...


    Me so good.

    lol, zo had ik in de brugklas (5 jaar geledenxD) een hele relaxte (en knappe ;D) jonge Frans docent. Was echt de held van de brugklas. :']


    ars moriendi

    Successful schreef:
    Mijn leraar Frans is een klootzak. En hij haat me, als hij me kan kloten doet hij het ook.

    "leraren zijn net schilderijen, ophangen die boel"

    Leraren ZIJN gewoon KLOOTZAKKEN


    Me so good.

    zo'n lerares had ik vorig jaar voor frans, jammer genoeg heb ik nu een klootzak voor frans.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik had zo een docent voor engels.
    Je ging die les in en dan ging je praten, muziek luisteren, schreeuwen, op het bord tekenen enzo, je hoefde NOOIT iets bij hem te doen. We kregen nooit huiswerk en hij gooide vaak met dingen enzo. Hij zei ook van: 'Achja, ik haat kinderen en school, maar het betaald goed.'

    Ik mis hem ;~;


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Jovi schreef:
    lol, zo had ik in de brugklas (5 jaar geledenxD) een hele relaxte (en knappe ;D) jonge Frans docent. Was echt de held van de brugklas. :']

    je maakt me echt nieuwsgierig naar zijn uiterlijk, wij hebben ook wel een paar lekkertjes rondlopen^^
    :$


    Me so good.