• .. geeft jou een superblij gevoel van binnen omdat je er goede herrineringen aan hebt?

    Dat heb ik bvb met Ginger Ninja - Sunshine, omdat ik dan direct terug denk aan die prachtige WK-periode en aan het optreden van Ginger Ninja in Eindhoven, waar ik mijn crush heb ontmoet.. ^^

    Und du?


    ars moriendi

    Just Say Yes - Snow Patrol.
    Vorig jaar winter werd dat nummer heel vaak gedraaid en toen had ik een mooie periode met mijn lief.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    In Your Shadow I Can Shine - Tokio Hotel :3
    Don't wanna explain why ;x


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Defying Gravity - Glee version Chris Colfer Solo.

    Omdat het me hoop gaf om eens op te komnen voor mezelf en de waarheid in te zien en toen heb zag ik dat mn crush me ook leuk vond zegmaar en ik had toen een geweldige tijd.

    True Colors, definitely.

    Discover van DI-RECT omdat ik daardoor het doel van het leven ondenkt heb. Klinkt heel raar xD Maar het ligt voor mijn nogal persoonlijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh Africa - akon -> Wereld Kampioenschap
    Down - Jay Sean ft. Lil' Wayne -> Heel de paasvakantie in de Ardenne gespeelt
    True Friend - Miley Cyrus -> Omdat het mij en mijn vriendin haar lied is (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik weet het niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Marry You - Bruno Mars
    Ik heb er eigenlijk geen goede herrinneringen aan fso, maar het maakt me gewoon zo blij D:
    Maar als ik echt een liedje moet kiezen met een speciale herrinnering... Hm, Laat de zon in je hart Hahahaha x'D Serieus, laat het me niet uitleggen. D:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Oh oh oh, ik weet er nog één! D:
    Boooooooooooombaaaaa!
    Daar word je toch automatisch blij van? :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    McFLY - Star Girl
    omdat ik dan aan leuke tijden moet denken :x


    There are several things that I have been doing wrong.

    Waka Waka van Shakira i.v.m. het WK, en I Like It van Enrique Iglesias omdat ik daar met mijn vriendin echt op los ben gegaan deze zomer 8D


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb eigenlijk meer slechte dan goede herinneringen aan liedjes. Maar What If van Lene Marlin doet me denken aan een té leuk schoolkamp met mijn klas. Het was echt het geniaalste van het geniaalste. :') & dan heb ik een of ander gaylied. Hey Juliet van LMNT. Het lied is gewoon té fout in mijn ogen, maar ik moet automatisch glimlachen als ik het hoor. :3


    wth.

    Hysteria - Muse
    Het aller aller állereerste liedje dat ik van Muse hoorde -jaja, dat weet ik nog- Waardoor ik fan ben geworden van die geweldige band.
    En, het is gewoon een amazing lied.
    &
    Oh Africa - Akon
    Omdat het gewoon een vrolijk nummer is :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hmm..
    Verschillende, zoals:
    Fix You - Coldplay
    Red Lips - Ginger Ninja
    Green Eyes - Coldplay
    En heel raar; Evil Angel - Breaking Benjamin omdat ik en mijn crush dat nummer helemaal te gek vinden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Witherwings schreef:
    Hmm..
    Verschillende, zoals:
    Fix You - Coldplay
    Red Lips - Ginger Ninja
    Green Eyes - Coldplay
    En heel raar; Evil Angel - Breaking Benjamin omdat ik en mijn crush dat nummer helemaal te gek vinden.


    En ik. (cat)


    wth.