• Hi guys!

    Wie van jullie heeft al op dat 'Vind ik leuk' van Facebook geklikt?
    Ik niet, en ik vind het eigenlijk ook helemaal niet leuk dat het er is. Straks komen allemaal mensen die ik ken ervan te weten, en van mijn verhalen/SA's, en daar heb ik persoonlijk helemaal geen zin in.
    Dus;
    wie heeft er op geklikt, of wie vindt het ook niet leuk?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben het helemaal met je eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, ik ben ook helemaal niet op Facebook en van mij mag het ook weg. Ik heb er dus nog niet op geklikt en zal dat ook nooit doen.


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    Niet op geklikt, aangezien ik geen Facebook heb, maar je kan het toch verbergen? En sowieso ben ik het met je eens (krul)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 14:28 ]

    Als je er niet op klikt is er geen probleem dus ik snap het punt niet helemaal. Dan druk je er toch gewoon niet op? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    1988 schreef:
    Niet op geklikt, aangezien ik geen Facebook heb, maar je kan het toch verbergen? En sowieso ben ik het met je eens (krul)


    effort never betrays you

    Nog nooit op geklikt, maar heb dan ook geen Facebook.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga dat ook niet doen hoor ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Spain schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens.


    -

    Een keer per ongeluk. Maar ik heb toch geen facebook meer (krul)


    -

    Ik heb geen Facebook, maar ik heb er niet echt last van dat het er zit, ofzo.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nee. Ik wil ook zelf niet dat andere mijn verhalen 'Vind-Ik-Leuk'-en zodat mijn verhalen op Facebook komen dus ga ik verhalen van anderen ook niet Like'n als ik het zelf niet wel. Snapje?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nee,
    ik wil ook liever neit dat iemand die ik ken mijn verhalen leest, want dan gaan ze er misschien over praten ofzeuw ;s
    Ben het met je eens


    Me so good.

    Ik vind het zo irritant dat knopje nu ook boven de snelstarter staat, want dat knopje kan je namelijk níet verbergen! En nee, ik heb er niet op geklikt en ik zal het ook niet gaan doen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    niet op geklikt en zal ik ook nooit doen:Y)
    gewoon door de zelfste reden als jij :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee,
    Ook gewoon omdat niet iedereen hoeft te weten wat ik lees.. Want ook mensen die ik niet zo heel erg veel mee heb heb ik op facebook..


    Don't dream your life, but live your dream!